Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati! - Bodyshape Transformation Centre

Greutățile te vor face să slăbești. FitFoodWay iti dezvaluie 7 secrete despre exercitii fizice si ce sa (nu) mananci ca sa slabesti

Antrenamentul cu greutăţi: beneficii în procesul de slăbire

Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati! Acum că afară a început să se încălzească și tu te bucuri de vremea frumoasă, s-ar putea să fii tentat să sari peste antrenamentele cu greutăți, ce fac parte din programul tău de sport.

cum slăbesc la 47 de ani

Dar ai grijă: s-ar putea ca renunțarea la antrenamentele cu greutăți să aibă ca efect o renunțare de mai mare anvergură. De ce să faci antrenamente cu greutăți?

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Antrenamentele cu greutăți sunt de importanță critică în adevaratul fitness. Fără acestea, mușchii tăi se vor atrofia în timp. Dacă nu lucrezi constant la dezvoltarea mușchilor, aceștia se vor slăbi și deforma.

Iar dacă ai 20 de ani sau peste, și nu faci mișcare pentru a-ți construi și dezvolta musculatura, categoric mușchii tăi se vor atrofia. Și asta pentru că începând cu vârsta de 20 de ani, fiecare decadă de vârstă este expusă unui proces natural de pierdere a masei musculare.

Este absolut valabil și în cazul de față.

Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati!

Ai avut vreodată mâna sau piciorul rupt, și a trebuit să stai în gips câteva săptămâni? Mâna sau piciorul tău erau cu siguranță mult mai subțiri decât membrul pereche și de asemenea, mult mai slăbite.

pierderea în greutate maximă posibilă

Asta îți arată că în doar câteva săptămâni de nefolosință, mușchiul începe să se atrofieze. Iată doar câteva dintre beneficiile antrenamentului cu greutăți: Stopează procesul de pierdere a masei musculare și îl începe pe cel ce băuturi te ajută să slăbești reconstrucție musculară Te ajută să te miști cu mai multă ușurință — de la căratul cumpărăturilor, la rearanjarea mobilei în casă Dă o postură frumoasă și un aspect fizic plăcut Crește densitatea osoasă, întărind și oferind fermitate tuturor oaselor corpului Îmbunătățește echilibrul și coordonarea Previne erodarea cartilagiilor, astfel încăt să nu mai simți durere în timpul mișcărilor de fiecare zi Dezvoltă mușchi ce vor arde mai multe calorii, chiar și în timpul în care te odihnești Scade tensiunea arterială, făcându-ți inima mai puternică Întărește metabolismul Scade nivelul zahărului greutățile te vor face să slăbești sânge, ceea ce ajută la prevenirea rezistenței la insulină precursorul diabetului Îți îmbunătățește performanțele sportive: cu cât mușchii devin mai puternici, cu atât crește rezistența ta la efort Îți oferă o stare generală de bine și de rezistență.

depășește pierderea în greutate ottawa

Dacă ești puternic, te simți puternic. Te face un atlet mai bun: nu există substitut pentru putere! Cu cât ai mai multi mușchi — și bine dezvoltați — cu atât depui mai puțin efort în activitățile tale și te simți mai energic În timp, te protejează de posibilele căzături sau fracturi. Doar îmi folosesc toți mușchii în timpul alergatului!

10 metode prin care mentii greutatea dupa o dieta drastica

Alergatul în parc, sau orice altă formă de exercițiu aerobic, nu înlocuiește antrenamentul cu greutăți. Alergatul o oră prin parc sau pe banda de alergare nu te vor solicita în aceeași măsură, dar nici nu-ți vor aduce pe termen lung rezultatele dorite. Nu vreau să spun că exercițiile de tip aerobic nu sunt importante: sunt! Dar nu sunt un antrenament cu greutăți.

Iar tu ai nevoie de amândouă. Iar dacă ignori pe oricare dintre acestea, îi vei face propriului tău corp un mare deserviciu.

Dacă ești în proces de slăbire prin dietă și exercițiu fizic, însă acesta din urmă nu cuprinde și antrenamentul cu greutăți, nu vei pierde doar din grăsime, ci și din mușchi.

Alex Healthy

Corpul tău va arde caloriile atât prin țesutul muscular, cât și prin țesutul adipos. Pe măsură ce ți se subțiază mușchii, vei pierde o importantă sursă de energie, te vei simți slăbit și corpul tău nu va mai fi la fel de armonios conturat. Mai mult decât atât, pe măsură ce pierzi din mușchi, oasele tale vor deveni din ce în ce mai slăbite, mai lipsite de rezistență.

Și asta deoarece nu vor mai fi atât de solicitate.

  1. Cum arzi grăsimea corporală în mod natural
  2. Antrenamentul cardio sau cu greutăți? Care te ajută mai mult să slăbești rapid? – alegsatraiesc.ro
  3. Cum să slăbești fără să schimbi stilul de viață
  4. Slabire hb scăzută
  5. Pierdere în greutate ideală pe săptămână kg
  6. Autor: Dr.
  7. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  8. Antrenamentul cu greutăţi: beneficii în procesul de slăbire - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Iar oasele lipsite de rezistență sunt precursorul osteoporozei. Grăsimea viscerală este cea mai periculoasă, deoarece ea se acumulează în jurul organelor ca pancreasul, inima sau ficatul, eliberând hormoni și alte secreții ce conduc ulterior la diferite boli.

de ce trebuie sa slabesc

Antrenamentul cu greutăți poate reduce volumul de grăsime viscerală din corp și previne formarea acesteia din jurul organelor interne. Nu renunța la antrenamentul cu greutăți doar pentru că a sosit primăvara și esti dornic să ieși din casă. Pentru ridicarea greutăților de ori pe săptămână nu există înlocuitor. Sănătatea ta este în joc. Ai ințeles de ce antrenamentul cu greutăți e important, dar pentru a te bucura de o transformare completă, cu siguranță ai nevoie și de un plan nutrițional bine gândit, alături de o motivație puternică, astfel încât să ajungi la rezultatele dorite și să le poți păstra pe termen lung.

FitFoodWay iti dezvaluie 7 secrete despre exercitii fizice si ce sa (nu) mananci ca sa slabesti

În fiecare moment putem face o nouă alegere care să ne aducă viitorul pe care ni-l dorim. Decizia îi aparține fiecăruia dintre noi.

scădere în greutate dtf

Așadar, decizia îți aparține. Daca ti s-au parut utile aceste informatii si vrei sa afli mai multe despre programele noastre de transformare corporala, te invitam la o consultatie GRATUITA si personalizata cu unul dintre specialistii nostri in fitness si nutritie.

Rolul intalnirii 1-la-1 este sa ne dam seama daca programul nostru de transformare ti greutățile te vor face să slăbești potriveste si esti genul de persoana pe care o putem ajuta. Vom discuta in detaliu despre obiectivele tale si unde ti-ai propus sa ajungi ca nivel de fitness, energie si sanatate.

Intalnirea dureaza aproximativ 30 de minute si stam de vorba pe baza aplicatiei tale.