2. Ridica Greutati Mari

Pot sa slabesc doar facand greutati

Daca vrei sa slabesti, nu renunta la antrenamentele cu greutati! Acum că afară a început să se încălzească și tu te bucuri de vremea frumoasă, s-ar putea să fii tentat să sari peste antrenamentele cu greutăți, ce fac parte din programul tău de sport. Dar ai grijă: s-ar putea ca renunțarea la antrenamentele cu greutăți să aibă ca efect o renunțare de mai mare anvergură.

Cum sa nu-ti pierzi Masa Musculara in timp ce Slabesti (Top 3 Sfaturi)

De ce să faci antrenamente cu greutăți? Antrenamentele cu greutăți sunt de importanță critică în adevaratul fitness.

Fără acestea, mușchii tăi se vor atrofia în timp. Dacă nu lucrezi constant la dezvoltarea mușchilor, aceștia se vor slăbi și deforma. Iar dacă ai 20 de ani sau peste, și nu faci mișcare pentru a-ți construi și dezvolta musculatura, categoric mușchii tăi se vor atrofia. Și asta pentru că începând cu vârsta de 20 de ani, fiecare decadă de vârstă este expusă unui proces natural de pierdere a masei musculare.

Este absolut valabil și în cazul de față.

3. Alege HIIT in loc de Cardioul Clasic

Ai avut vreodată mâna sau piciorul rupt, și a trebuit să stai în gips câteva săptămâni? Mâna sau piciorul tău erau cu siguranță mult arderea grasimilor de cacao subțiri decât membrul pereche și de asemenea, mult mai slăbite.

Asta îți arată că în doar câteva săptămâni de nefolosință, mușchiul începe să se atrofieze. Iată doar câteva dintre beneficiile antrenamentului cu greutăți: Stopează procesul de pierdere a masei musculare și îl începe pe cel de reconstrucție musculară Te ajută să te miști cu mai multă ușurință — de la căratul cumpărăturilor, la rearanjarea mobilei în casă Dă o postură frumoasă și un aspect fizic plăcut Crește densitatea osoasă, întărind și oferind fermitate tuturor oaselor corpului Îmbunătățește echilibrul și coordonarea Previne erodarea cartilagiilor, astfel încăt să nu mai simți durere în timpul mișcărilor de fiecare zi Pot sa slabesc doar facand greutati mușchi ce vor arde mai multe calorii, chiar și în timpul în care te odihnești Scade tensiunea arterială, făcându-ți inima mai puternică Întărește metabolismul Scade nivelul zahărului în sânge, ceea ce ajută la prevenirea pot sa slabesc doar facand greutati la insulină precursorul diabetului Îți îmbunătățește performanțele sportive: cu cât mușchii devin mai puternici, cu atât crește rezistența ta la efort Îți oferă o stare generală de bine și de rezistență.

Dacă ești puternic, te simți puternic. Te face un atlet mai bun: nu există substitut pentru putere! Cu cât ai mai multi mușchi — și bine dezvoltați — cu atât depui mai puțin efort în activitățile tale și te simți mai energic În timp, te protejează de posibilele căzături sau fracturi. Doar îmi folosesc toți mușchii în timpul alergatului! Alergatul în parc, sau orice altă formă de exercițiu aerobic, nu înlocuiește antrenamentul cu greutăți.

Alergatul o oră prin parc sau pe banda de alergare nu te vor solicita în aceeași măsură, dar nici nu-ți vor aduce pe termen lung rezultatele dorite.

Ce este slăbitul din greutate?

Nu vreau să spun că exercițiile de tip aerobic nu sunt importante: sunt! Dar nu sunt un antrenament cu greutăți. Iar tu ai nevoie de amândouă. Iar dacă ignori pe oricare dintre acestea, îi vei face propriului tău corp un mare deserviciu. Puteți pierde în greutate în 4 săptămâni ești în proces de slăbire prin dietă și exercițiu fizic, însă acesta din urmă nu cuprinde și antrenamentul cu greutăți, nu vei pierde doar din grăsime, ci și din mușchi.

obiceiuri durabile de pierdere în greutate toți grăsimile arde

Corpul tău va arde caloriile atât prin țesutul muscular, cât și prin țesutul adipos. Pe măsură ce ți se subțiază mușchii, vei pierde o importantă sursă de energie, te vei simți slăbit și corpul tău nu va mai fi la fel de armonios conturat. Mai mult decât atât, pe măsură ce pierzi din mușchi, oasele tale vor deveni din ce în ce mai slăbite, mai lipsite de rezistență.

Antrenamentele cardio vs cele cu greutati - ce alegi daca vrei sa slabesti?

Și asta deoarece nu vor mai fi atât de solicitate. Iar oasele lipsite de rezistență sunt precursorul osteoporozei. Grăsimea viscerală este cea mai periculoasă, deoarece ea se acumulează în jurul organelor ca pancreasul, inima sau ficatul, eliberând hormoni și alte secreții ce conduc ulterior la diferite boli.

Antrenamentul cu greutăți poate reduce volumul de grăsime viscerală din corp și previne formarea acesteia din jurul organelor interne. Nu renunța la antrenamentul pot sa slabesc doar facand greutati greutăți doar pentru că a sosit primăvara și esti dornic să ieși din casă. Pentru ridicarea greutăților de ori pe săptămână nu există înlocuitor.

De ce nu slăbesc, deși fac sport

Sănătatea ta este în joc. Ai ințeles de ce antrenamentul cu greutăți e important, dar pentru a te bucura de o transformare completă, cu siguranță ai nevoie și de un plan nutrițional bine gândit, alături de o motivație puternică, astfel încât să ajungi la rezultatele dorite și să le poți păstra pe termen lung. În fiecare moment putem face o nouă alegere care să ne aducă viitorul pe care ni-l dorim.

pierdere în greutate homestay pierdere în greutate maximă o săptămână

Decizia îi aparține fiecăruia dintre noi. Așadar, decizia îți aparține. Daca ti s-au parut utile aceste informatii si vrei sa afli mai multe despre programele noastre de transformare corporala, te invitam la o consultatie GRATUITA si personalizata cu unul dintre specialistii nostri in fitness si nutritie.

Rolul intalnirii 1-la-1 este sa ne dam seama daca programul nostru de transformare ti se potriveste si esti genul de persoana pe care o putem ajuta. Vom discuta in detaliu despre obiectivele tale si unde ti-ai propus sa ajungi ca nivel de fitness, energie si sanatate. Intalnirea dureaza aproximativ 30 de minute si stam de vorba pe baza aplicatiei tale.

Pierderea în greutate top 10 sfaturi fără pierdere în greutate săptămâna 3