Zer bun pentru pierderea în greutate. Zer de utilizare pentru pierderea în greutate

sl─âbire de sus alb

Vineri, Nu mai este valabil de foarte mult timpmitulcare sus┼úine c─â un aport crescut de proteine este indicatdoar pentru sportivi ╚Öi persoanele active, care doresc s─â-╚Öidezvolte masamuscular─â. Aportul de proteine este fundamental pentru zer bun pentru pierderea ├«n greutate organismului, men╚Ťinerea masei musculare sau pentrupierderea ├«n greutate.

Proteinele ÔÇö un macronutrient important pentru pierderea ├«n greutate Termenul de proteineprovine din cuv├óntul grecesc pr┼Źteios ╚Öi ├«nseamn─â primar, de baz─â. ├Ämpreun─â cu gr─âsimile, carbohidra╚Ťii ╚Öi apa, se num─âr─â printre macronutrien╚Ťiide care omul are nevoie pentru buna func╚Ťionare a organismului.

Dieta Din Zer ­čĺŐ ╚śtiin╚Ťifico-Practic Medical Journal -

Proteinele sunt molecule mari, care sunt compuse din combina╚Ťii de aminoacizi. Ele sunt, cu adev─ârat, baza corpului uman, pentru c─â nicio celul─â din corp nu se poate descurca f─âr─â proteine. Func╚Ťiile lor pot fi ├«mp─âr╚Ťite ├«n trei domenii de baz─â [1] [2] [3] [4]: asigur─â dezvoltarea ╚Öi cre╚Öterea masei musculare, asigur─â s─ân─âtatea oaselor, a p─ârului ╚Öi a pielii sus╚Ťin producerea de anticorpi, hormoni ╚Öi alte substan╚Ťe esen╚Ťiale sunt surs─â de energie pentru celulele ╚Öi ╚Ťesuturile organismului Corpul uman prime┼čte proteine din alimenta┼úie, sau dinsuplimentele nutritive.

Incomplete ÔÇö con╚Ťin cel pu╚Ťin un aminoacid, includ predominant proteine vegetale precum maz─ârea, leguminoasele sau cerealele.

Par┼úial complete ÔÇö este o combina╚Ťie de dou─â sau mai multe alimente, care con╚Ťin proteine incomplete. Combin├óndu-le, pute╚Ťi ob╚Ťine o surs─â complet─â de proteine.

  • Blog - GymBeam Blog
  • Foarte ├«ntrebat ├«n zona de comentarii, am decis s─â facem acest articol specific pentru a ob╚Ťine aceast─â ├«ndoial─â definitiv─â de la cititorii dvs.
  • Cum s─â piard─â ├«n greutate ├«n zer
  • 1 lun─â provocare pierdere de gr─âsime din burt─â
  • Pierderi ├«n greutate efecte secundare avort

Schimbarea alimentaţiei este o parte importantă a acestei transformări și nu ar trebui să aibă loc fără aportul necesar de proteine. Un aport suficient de proteine în alimentaţie este important din mai multe motive.

arde ╚Ťesutul adipos

Produc și reglează nivelul hormonal Proteinele sunt necesare pentru producerea hormonilor, datorită cărora organele și celulele pot comunica între ele.

Creierul prime╚Öte, semnale cu ajutorul hormoniilor, ale c─âror niveluri variaz─â ├«n func╚Ťie de alimenta┼úie. Un aport crescut de proteine, cre╚Öte nivelul hormonilor de sa╚Ťietate ÔÇö GLP-1, peptida YY ╚Öi colecistokinin─â.

În plus, reduce nivelul hormonului grelin, care este hormonul foamei. Aceste modificări hormonale duc la reducerea semnificativă a senzaţiei de foame, care este un factor important în timpul procesului de pierdere în greutate. Reduc pofta de mâncare Reglarea nivelului hormonalduce la modificări ale apetitului și aportului caloric.

slăbește la 55 de ani bărbat

Un aport crescut de proteine vareduce aportul caloric zilnic, potrivit mai multor studii. Vizitele nocturne la frigider sunt un motiv pentru care nu ave╚Ťi rezultate atunci c├ónd vre╚Ťi s─â pierde╚Ťi ├«n greutate. Men╚Ťin ┼či repar─â mu╚Öchii ├Än timpul procesului de pierdere ├«n greutate, organismul nu pierde doar depozitele de gr─âsime, ci se poate confrunta ╚Öi cureducerea masei musculare.

Un alt efect secundar posibil este sc─âderea frecven╚Ťei metabolice, ceea ce ├«nseamn─â c─â, arde┼úi mai pu╚Ťine calorii dec├ótardea╚Ťi ├«nainte de a ├«ncepe procesul de a pierde ├«n greutate. Cercet─ârile au confirmat c─â, absorb╚Ťia proteinelor are un efect pozitiv asupra ajust─ârii frecven╚Ťei metabolice.

Solu╚Ťia ideal─â pentru reducerea gr─âsimii, f─âr─â a pierde mas─â muscular─â, este s─â ave╚Ťi unaport de proteine mai mare ╚Öi s─â ├«nclude╚Ťi ├«n planul vostru de antrenament ╚Öiantrenamentele de for╚Ť─â.

Acesta este modul ├«n care func╚Ťioneaz─â dieta din zer

Favorizeaz─â arderea caloriilor Corpul uman folose╚Öte o anumit─â parte din caloriile primite pentru a digera ┼či metaboliza alimentele, acest fenomen se nume╚Öte efectul termic al alimentelor. Rezultatele a diferite cercet─âri, nu coincid cu valorile exacte ale efectului termic, dar este clar c─â, proteinele au un efect termic semnificativ mai maredec├ót carbohidra╚Ťii ╚Öi gr─âsimile. ├Än au fost efectuate cercet─âri pentru a m─âsura efectele nutrien╚Ťilor asupra termogenezei. Dac─â ave╚Ťi un consum suficient de proteine, nu ├«nseamn─â c─â ┼úine┼úi o diet─â bogat─â ├«n proteine.

Pentru acest tip de alimenta┼úie este esen╚Ťial s─â ave╚Ťi o propor╚Ťie mai mare de calorii ce provin din proteine, dar, ├«n acela╚Öi timp s─â reduce╚Ťi aportul de carbohidra╚Ťil.

sl─âbire a corpului de celulit─â

Printre cele mai frecvente alimentecare ar trebui excluse se num─âr─â alimentele procesate, produsele de patiserie, dulciurile, pastele f─âinoase ╚Öi orezul. Acest tip de diet─â a fost descoperit─â de Dr. Conform acestei diete, pute╚Ťi consuma orice cantitate de proteine ╚Öi gr─âsimi, dar├«n acela╚Öi timp, trebuie s─â reduce╚Ťi semnificativ aportul de carbohidra╚Ťi.

ar trebui să slăbești înainte de burtă

├Än consecin╚Ť─â, deficitul de carbohidra╚Ťi ar trebui s─â determine metabolismul, s─â ard─â gr─âsimile. Mai multe studii au ar─âtat importan╚Ťa acestor diete peo perioad─â scurt─â de timp, ├«ns─â ├«n ceea ce prive╚Öte efectele acestor diete pe termenlung,sunt necesare cercet─âri suplimentare.

Unele studii spun c─â pot ap─âreaprobleme de s─ân─âtate dac─â respecta╚Ťi acest tip de diet─â pe termen lung.

Dietele bogate ├«n proteine ÔÇőÔÇőpromoveaz─â pierderea ├«n greutate

Autorii studiului din avertizeaz─â asupra unei eventuale cre╚Öteri a mediului acid din rinichi ╚Öi a declans─ârii unor probleme de s─ân─âtate, din cauza unui aport mare de gr─âsimi. Lipsa carbohidra╚Ťilor ├«n alimenta┼úie prezint─â un risc pentru copii ╚Öi tineri, ├«n cazul c─ârora, poate cauza malnutri╚Ťie.

Majoritatea cercet─ârilor sugereaz─â, deocamdat─â, c─â o diet─â bogat─â ├«n proteine este benefic─âpentrureducerea greut─â╚Ťii, balonat ╚Öi lupt├óndu-se s─â sl─âbeasc─â pu╚Ťin pentru o perioad─â scurt─â. Solu╚Ťia ideal─â pentru ajustarea alimenta┼úiei pe termen lung, nu este eliminarea complet─â a carbohidra╚Ťilor, ci consumul lor ├«n cantitatea adecvat─â pentru a v─â atinge obiectivele. Pe pia╚Ť─â exist─â mai multe tipuri de proteine sub form─â de suplimente nutritive.

Fiecare este o surs─â excelent─â pentru aatinge obiectivul de a pierde ├«n greutate, sau pentru a atinge alte obiective. Exist─â diferen╚Ťe ├«ntre acestea, a╚Öa c─â enumer─âm cele mai frecvente surse de proteine sub form─â de pudr─â proteic─â. Proteine din zer Proteinele din zer sunt printrecele mai populare surse proteice, care zer bun pentru pierderea ├«n greutate to╚Ťi aminoacizii esen╚Ťiali ╚Öi, prin urmare, sunt o surs─â complet─â de proteine.

Zeruleste un produs secundar rezultat ├«n urma produc╚Ťiei de br├ónz─â. Proteinele din zer sunt de calitate superioar─â, sunt u┼čor digerabile ╚Öi au un con╚Ťinut sc─âzut de lactoz─â.

├Än grupele ├«n care s-au consumat proteine din zer, rezultatele au ar─âtat o reducere semnificativ─â a greut─â╚Ťii totale, a masei musculare┼či a ╚Ťesutului adipos. ├Än plus, s-au observat ├«mbun─ât─â╚Ťiri ale sistemului cardiovascular, ├«n special, ├«n ceea ce prive╚Ötetensiunea arterial─â, nivelul colesterolului sau nivelul glicemiei.

Pe baza rezultateor se observ─â faptul c─â, diferen╚Ťele de sa╚Ťietate ├«ntre proteine apar, atunci c├ónd anumite valori ale aminoacizilor dep─â╚Öesc anumite praguri. Participan╚Ťii care au efectuat antrenamente cu greut─â┼úi ┼či, ├«n acela┼či timp,au consumat proteine din zer, au ├«ngregistrat ocre╚Ötere a masei musculare, ├«n special,├«n partea superioar─â ╚Öi inferioar─â a corpului.

Care este dieta zerului?

Dori╚Ťi s─â afla╚Ťi mai multe despre beneficiile proteinelor din zer? Citi╚Ťi articolul nostru ÔÇö Ce proteine s─â alegem? Izolat, hidrolizat sau concentrat proteic din zer? ├Än timp ce proteinele din zer suntsolubile ├«n ap─â, cazeina este partea insolubil─â a proteinelor din lapte.

cea mai bun─â arsur─â natural─â de gr─âsimi