Top 17 podcast-uri despre fitness, antrenamente și alimentație sănătoasă

Podcast de pierdere de grăsime

Top 17 podcast-uri despre fitness, antrenamente și alimentație sănătoasă - GymBeam Blog

Este o întrebare foarte bună. Personal, nu cred că refeed-urile scurte o zi sau o masă de trișat fac multe pentru a preveni încetinirea metabolică și nici nu cred că te pot ajuta să pierzi grăsime mai rapid. Voi explica de ce, mai târziu în acest articol. Totuși, cred că refeed-urile sunt folositoare și ar trebui să le folosești când ești în perioada de slăbit — dar nu ar trebui să fie planificate, ar trebui să le folosești doar când ai nevoie de ele.

How to Build Muscle with Bodyweight Training

Adică atunci când ai o performanță scăzută la sală și când vrei să iei o pauză de la dietă. Deci în acest articol vom discuta despre câteva aspecte: De ce refeed-urile pe termen scurt probabil nu îți accelerează metabolismul și de ce nu previn încetinirea metabolismului De ce un consum mai mare de carbohidrați și mâncare în general poate îmbunătăți pierdeți în greutate pentru bleumarin la antrenament De ce cred că nu ar trebui să ai o zi fixă pentru refeed pe săptămână, ci să faci refeed atunci când ai nevoie de asta Te încurajez să citești acest articol, să obții informațiile, iar apoi să tragi propriile concluzii.

Amintește-ți, nu fi un urmăritor, fii un student. Pentru început, să explicăm logica din spatele zilelor de refeed.

Opt cele mai frecvente greșeli care te împiedică să slăbești mai repede – alegsatraiesc.ro

Pe măsură ce pierdem greutate, corpurile noastre încep să se adapteze lipsei mâncării. Rata metabolică scade puțin, foamea crește, nivelurile de energie scad, alături de testosteron, leptină și alți hormoni. Aceste adaptări sunt normale și există pentru a ne îmbunătăți șansa de supraviețuire, deoarece corpurile noastre nu știu că pierdem greutate intenționat. Acum, refeed-ul este o creștere planificată a numărului de calorii și carbohidrați în timpul unei diete.

Principalul lui scop este să reseteze o parte din efectele negative ale adaptărilor metabolice, crescând nivelurile de leptină. Leptina este un hormon care regulează foamea, rata metabolică, libido și multe alte funcții în corp.

Nu vă înfrângeți niciodată, așa cum credeți că veți face dacă vă dați seama că mâncați multe calorii, aveți prea mult zahăr în dieta dvs. Dupa ce ai consumat cina, sistemul nostru care este procesele digestive mesele pe care le-ai consumat doar, absorbind și luând în Reduslim, ceea ce înseamnă că anatomia ta umană poate folosi elementele nutritive pe care le-ai oferit.

Leptina este importantă în timpul unei diete pentru că studiile au arătat cum nivelurile ridicate de leptină accelerează rata metabolică au testat asta cu injecții de leptină. Deci logica din spatele refeed-urilor este să crească nivelurile de leptină, mâncând mai mulți carbohidrați. În teorie, asta va conduce la o creștere a ratei metabolice pentru câteva zile și va preveni încetinirea metabolică. Dar există o problemă. Creșterea nivelului leptinei prin injecții nu este la fel ca atunci când îl crești mâncând mai mult.

Injecțiile cu leptină ridică leptina până la niveluri suprafiziologice. De asemenea, îți permit să faci asta fără a mânca mai multe calorii, însemnând că rămâi într-un deficit caloric. Dar în cazul unei zile de refeed, pentru a crește nivelurile de leptină și rata metabolică, trebuie să mănânci în exces — practic eliminând deficitul caloric. Cantitatea de alimente pe care trebuie să o mănânci pentru a obține acest efect este podcast de pierdere de grăsime.

Zile de Refeed Pentru Pierdere de Grăsime Mai Rapidă? – Think Eat Lift Romania

Să arzi de calorii mai mult într-o zi sună grozav, dar gândește-te la alimentele pe care trebuie să le mănânci pentru a obține acest efect. Nu vei mai fi într-un deficit caloric și nu vei pierde grăsime în acea zi. Deci, personal, nu văd în ce mod te va ajuta asta să pierzi grăsime mai rapid. Trebuie să mănânci, să zicem de calorii, pentru a-ți accelera metabolismul cu oricât între 50 și de calorii.

De podcast de pierdere de grăsime, în măsura în care am înțeles, nu știm dacă mărirea leptinei mâncând mai mulți carbohidrați obține același efect ca injecțiile cu leptină.

Account Options

Presupunem că o face, dar nu există dovezi clare care să o susțină. Poate că greșesc, dar cred că accelerarea pierderii de grăsime pe care o semnalează oamenii după un refeed este, de fapt, altceva. Mâncatul mai multor alimente poate podcast de pierdere de grăsime la eliberarea apei de sub piele, creând iluzia scăderii în grăsime. Greutatea îți va scădea, de asemenea, puțin, dacă scapi de apa reținută. Mai mult, să mănâni mai mulți carbohidrați poate faci mușchii mai plini, întinzând pielea, din nou creând iluzia de pierdere a grăsimii.

Deci pentru a concluziona ce am acoperit până acum, opinia mea este că refeed-urile scurte nu fac multe dacă fac ceva pentru a accelera pierdere de grăsime. Previn Zilele de Refeed Încetinirea Metabolică?

Afecte ale produsului pe pierderea de grăsime Reduslim – funcționează cu adevărat

Dar cum rămâne cu prevenirea încetinirii metabolismului? Cred că refeed-urile scurte nu sunt folositoare nici pentru asta. Lyle McDonald vorbește mult despre asta. Nivelurile de leptină care circulă per total vor fi mai reduse, indiferent de cum mănânci și te antrenezi și probabil niciodată nu se vor întoarce la nivelul dinaintea dietei, dacă nu repui greutatea. Rata metabolică scade pentru a preveni moartea de foame, deci ar fi o decizie înțeleaptă să inversăm toate adaptările metabolice doar pentru că ai avut acces la mâncare într-o zi sau pentru câteva ore?

Corpul nostru nu crede asta.

introducere

Povestea este diferită când vine vorba de refeed-uri care durează trei zile sau mai mult. Când mănânci la menținere sau puțin peste pentru câteva zile, cel mai probabil vei inversa câteva adaptări la pierderea de grăsime, dar nu la nivelurile dinaintea dietei. Amintește-ți că numărul de calorii de care avem nevoie pentru menținere este foarte îndeaproape legat de greutatea corporală. Un corp mai mic arde mai puțină energie la repaus și în timpul oricărui tip de activitate.

Deci există două moduri de a minimiza încetinirea metabolismului folosind refeed-uri: să ai refeed-uri care durează câteva zile sau refeed-uri scurte mai des. Există un preț, totuși. Dacă faci asta, deficitul tău caloric săptămânal va fi mic, iar perioada pentru pierderea grăsimii va dura mult timp — probabil luni pentru a pierde 7 kg.

Reduslim – Puncte de vedere – Forum – Recenzii

Sau ai putea scădea foarte, foarte jos caloriile în acele zile în care ții dietă, pentru a avea o medie calorică în deficit. Dar nu aș recomanda asta. Dacă mănânci de calorii într-o zi și în alta, probabil vei deveni obsedat de mâncare și fitness-ul îți va pune stăpânire pe viață, complet.

Ce recomand este să accepți că rata metabolică va scădea puțin în timp ce pierzi grăsime, indiferent de ce faci.

Opt cele mai frecvente greșeli care te împiedică să slăbești mai repede

Dacă pierzi doar kg de grăsime, metabolismul îți va scădea, dar probabil doar cu de calorii pe zi, în funcție de persoană. Asta nu este rău.

În cazul ăsta, ar trebui să renunțăm podcast de pierdere de grăsime la refeed-uri? Deci dacă refeed-urile scurte nu previn încetinirea metabolismului, ar trebui să nu le avem deloc? Nu, încă sunt folositoare, dar pentru alte motive.

scădere în greutate cu kudampuli

Și probabil au, de asemenea, un efect pozitiv pentru menținerea unui echilibru hormonal sănătos. Ce vei observa este că pentru a obține aceste două beneficii, nu trebuie să ai o zi de refeed planificată, poți mânca mai mult exact atunci când ai nevoie. Uite ce fac eu și ce recomand. Am o zi de refeed în două situații: 1. Când nu am energie la sală Când mă simt slab și sunt sigur că nu este psihologic, în acea seară mănânc la menținere sau puțin peste.

Mâncatul mai multor carbohidrați va reumple depozitele de glicogen din mușchi și probabil va reda forța pierdută. Trebuie să te asiguri că performanța slabă de la antrenament este cu adevărat cauzată de motive fiziologice, nu psihologice.

Dacă te duci la sală așteptându-te să fii slab, ai pute pierde repetări din cauza gândurilor tale și nu din cauză că mușchii tăi erau epuizați.

pierdere în greutate pe kilometru

Dacă viteza bării a fost foarte bună pentru primele repetări, iar apoi ai eșuat dintr-odată, ar putea fi o indicație a blocajelor mentale, nu o consecință că mănânci mai puțin. Dacă te duci la sală cu așteptări mari și ești foarte slab, atunci știi că performanța deficitară din acel antrenament este probabil cauzată de deficitul caloric, nu de mintea ta.

O zi de refeed te-ar putea ajuta să recapeți performanța de antrenament în acea situație.

slim down în termen de 2 săptămâni

Când viața mea socială o cere Principalul motiv pentru care folosesc refeed-uri neplanificate este să le pot potrivi cu evenimente sociale care au loc în viața mea. De-a lungul unei perioade de săptămâni de pierdut grăsime, vor exista, inevitabil, unele evenimente sociale care te vor face să mănânci mai mult decât ai planificat.

De ce să nu profiți de oportunitate și să le faci zile de refeed?

sfaturi vechi de slăbit

În acest mod te bucuri de eveniment, obții beneficiile psihologice ale zilei de refeed și elimini complet vina trișării dietei. Spre exemplu, în ultima mea perioadă a scăderii de grăsime, care a durat 6 săptămâno, au fost 4 sau 5 zile în care am fost forțat să mănânc la menținere sau puțin peste.

Fratele meu a absolvit facultatea, deci am ieșit în oraș cu familia la un restaurant drăguț, am celebrat ziua mea de naștere, deci evident am mâncat mai mult în acea zi, am fost la petrecerea de inaugurare a locuinței și alte câteva astfel de evenimente.

cum să slăbești în jurul burtei

Am putut potrivi aceste ocazii speciale cu zilele mele de refeed și a funcționat grozav. Concluzie În concluzie, nu cred că merită să ai refeed-uri pentru efectele pe care le au asupra metabolismului.

Dar cred că sunt folositoare, susținând performanța la antrenament și permițând mai multă flexibilitate în dietă.

Cea mai bună cale de a avea refeed-uri, în opinia mea, este să le folosești când ai nevoie de ele. Dacă simți că antrenamentul tău are de suferit din cauza dietei, ai o zi de refeed și vezi dacă asta rezolvă problema.

De asemenea, având zile de refeed flexibile, le poți potrivi cu evenimentele sociale, având șansa de a te bucura de mai multă mâncare, fără a te simți vinovat și obținând beneficiile de a mânca mai multe alimente.

Mulțumesc pentru citire. Lasă-ți părerea mai jos,  într-un comentariu. Mai multe informații care mi se par folositoare:.

Tweet Tipurile de produse lactate, retrase din vânzare urmare a scandalului iscat, cu aproape două luni în urmă, vor reapărea pe rafturile magazinelor. Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor a anunțat că, urmare a unui audit, au fost anulate restricțiile la aceste produse. La două luni de la izbucnirea scandalului, compania JLC a organizat o excursie, la fabrică, pentru jurnaliști, în încercarea de a-și reface imaginea.