De ce Scala nu este cea mai bună măsură a succesului tău

Pierdeți în greutate și construiți definiția

Cu cât cântărești mai mult, cu atât mai multă energie consumă corpul tău pentru a muta greutatea în jur. Pe măsură ce pierdeți greutatea, corpul dvs. De exemplu, dacă sunteți de 5'8 "și cântărați lbs, rata metabolică bazală ar putea fi în jur de de calorii, fără a include exercițiile pe care le faceți.

Dacă pierdeți 20 de kilograme, BMR se schimbă, de calorii, care ar putea să nu pară prea mult, dar dacă nu vă ajustați calorii pe măsură ce pierdeți în greutate, veți ajunge pe un platou frustrant. Beat Platoul Singurul lucru mai frustrant decât pierderea în greutate este lovirea unui platou de pierdere în greutate, după ce a făcut progrese constante. Te exersezi, te uiti la fiecare calorie, esti atat de aproape de obiectivul tau si apoi lucrurile ajung sa se opreasca.

Veiny Arms este un semn de fitness și cum le primești?

Bătaia unui platou este adesea mai mult despre a face mici modificări pentru a optimiza ceea ce faci decât a trece peste bord cu programul tău de dietă sau antrenament: Modificați antrenamentele Adăugați mai multe cardio - adăugând o zi suplimentară de cardio, chiar dacă este una scurtă, poate fi doar acea ardere suplimentară de calorii pe care trebuie să o depășiți.

Ridicați greutăți mai grele - Greutățile grele vă ajută să vă construiți mușchii și mușchii vă ajută să ardeți grăsime. Încercați să ridicați greutatea suficientă încât să puteți finaliza doar repetări ale fiecărui exercițiu. Modificați antrenamentele dvs. Încercați diferite moduri de a progresa, cum ar fi schimbarea tipului de rezistență pe care o utilizați, încercarea de exerciții complet noi sau împărțirea antrenamentelor astfel încât să puteți petrece mai mult timp pe fiecare grup muscular.

Variați intensitatea dvs. Încercați să încorporați antrenamente lungi și lente, alături de formarea în intervalul de intensitate mare, pentru a vă lovi toate sistemele energetice în moduri diferite. Închirierea unui antrenor - Dacă sunteți confuz cu privire la ce trebuie să faceți, un antrenor vă poate revigora rutina și vă va ajuta să faceți mai mult cu timpul de exercițiu.

Adăugați o activitate mai activă - dacă ați depășit timpul de antrenament sau nu doriți să vă angajeze la mai multă pregătire, adăugați o activitate mai activă este o modalitate simplă de a arde calorii suplimentare fără să o exagerați cu exerciții fizice.

O plimbare zilnică de 20 de minute vă poate ajuta să ardeți până la de calorii în plus. Ajustați consumul caloric - Chiar și modificările mici ale dietei dvs.

Sfaturi Arzător Natural De Grăsimi

Mananca putin mai putin decat de obicei sau adaugand mai multe fibre in dieta ta sunt doar doua modalitati de a-ti reduce caloriile fara a simti ca esti infometat. A face ajustări pe tot parcursul arderea grasimii de cafea - Nu doriți să observați calorii de fiecare dată când pierdeți o lire, dar plătește să reevaluezi unde ești din când în când.

Slabire si Diete - Grasime vs. Greutate

Când pierdeți 20 de kilograme sau mai mult, uitați-vă la programul dvs. Obținem calcule privind procentajul de grăsimi corporaleBMRBMIcalorii arse în timpul exercițiilor fizice și ritmul cardiac țintădoar pentru a numi câteva.

Ek me hafte pierderea în greutate nevoie de a pierde 20 de grăsime corporală

Aceste numere pot fi utile, dar există unele dezavantaje: Sunt doar estimări : formulele utilizate pentru a veni cu aceste calcule sunt limitate, astfel încât acestea pot oferi doar estimări - estimări care ar putea fi atât de departe de amploarea faptului că pot să vă saboteze pierderea în greutate. Unele calcule pe care le cunoaștem nu sunt întotdeauna exacte includ: BMI - Formula BMI utilizează greutatea și înălțimea pentru a măsura cât de sănătos este greutatea dvs.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient

BMR - Există diferite formule utilizate pentru calcularea BMR, dar unele sunt inexacte deoarece nu țin cont de nivelurile de activitate sau de compoziția corporală. Dacă sunteți foarte musculos, calculatorul poate subestima cât de multe calorii aveți nevoie.

tehnologie de slabire purtabila cum greutățile ard grăsimile

Dacă aveți mai multă grăsime corporală, puteți obține un număr mai mare decât aveți cu adevărat nevoie. Ei nu vă dau întregul adevăr : Se simte foarte bine atunci când antrenorul eliptic vă spune că ați ars de calorii după un antrenament de 30 de minute. Problema este că numărul este cel mai probabil supraestimat. Nu ține cont de nivelul dvs.

  1. 17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog
  2. For the best experience on our site, be sure to turn on Javascript in cel mai bun moment pentru a te antrena pentru a arde grăsime browser.
  3. Program de avansare în greutate de 4 săptămâni
  4. Program de avansare în greutate de 4 săptămâni by Paige Waehner Dacă doriți să pierdeți greutatea gravăștiți că trebuie să faceți două lucruri importante: exercițiu și mâncați o dietă sănătoasă, cu conținut scăzut de calorii.
  5. VEINY ARMS: CEEA CE LE PROVOACĂ ȘI CUM SĂ-ȚI FACI VENELE BOMBATE - SĂNĂTATE -
  6. Pierdere în greutate mxnet
  7. Pierde grasime ce sa mananci
  8. Cum pot să-mi trântesc pe umeri

O altă problemă este că nu ia în considerare caloriile pe care le-ar fi ars dacă nu exersați. Încă mai arzi calorii chiar și atunci când nu exersați, deci ar trebui să scăpați caloriile pe care le-ați ars pentru a obține un număr mai precis.

Dincolo de numere Calculul pierderii în greutate vă poate oferi un salt, dar nu doriți să fiți un sclav al acestor numere. Alte optiuni: Găsiți propriile numere - Mai degrabă decât să utilizați un calculator BMR, aflați câte calorii consumați deja. Păstrați un jurnal alimentar sau utilizați un site de urmărire online pentru a urmări caloriile pentru o săptămână sau două.

Odata ce ai o idee despre cat de multe calorii mananci, poti reduce acest numar pentru a pierde in greutate. Pentru zona ta de ritm cardiac tinta, foloseste un calculator pentru a obtine numerele de baza si apoi ajusta-le prin potrivirea ratelor diferite ale inimii la perceptia ta efort.

avantaje de pierdere în greutate obezitate corp pentru pierderea în greutate pe viață pe săptămână

Bazați-vă pe propria experiență - De cele mai multe ori ne bazăm pe calcule, chiar dacă experiența noastră ne spune altfel. Nu vă fie frică să vă ajustați lucrurile dacă nu ajungeți nicăieri. Dacă ritmul cardiac este prea ușor, schimbați-l până când lucrați la o intensitate mai mare. Dacă urmăriți un calcul BMR și nu vedeți rezultate, încercați să reduceți numărul cu de calorii pentru a vedea dacă se schimbă lucrurile. Procesul de scădere în greutate se schimbă în mod constant și trebuie să vă schimbați.

Program de avansare în greutate de 4 săptămâni

Pentru a avea succes, tweak ce faci de îndată ce realizezi lucrurile nu funcționează. Pentru cei pierduți în funcție de greutate, succesul poate fi un lucru trecător. Uneori, greutatea ta coboară și, uneori, urcă. Uneori rămâne aceeași. Scara se poate schimba pentru că ați mâncat mai mult sau pentru că ați lucrat pierdeți în greutate și construiți definiția puțin sau pentru că cineva s-a strecurat și a recalibrat scara dvs.

Scara se poate schimba pentru că rețineți apă sau sunteți deshidratat sau pentru că planetele au devenit nealiniate. Oricare ar fi motivul, este imposibil să știi ce se întâmplă cu adevărat și s-ar putea să te simți un eșec. Ceea ce este posibil să nu realizați este că, uneori, uitarea despre greutatea dvs.

S-ar părea ciudat, dar un studiu a arătat că oamenii se concentrau mai degrabă pe pierdeți în greutate și construiți definiția decât pe greutate, și-au schimbat comportamentul într-un mod care a dus la o mai bună gestionare a greutății. Dincolo de pierdere în greutate Cum ar fi dacă nu ți-ai mai face griji despre greutatea ta?

Ce ați face pentru dvs.

pierdere în greutate nazizi cum să mănânci anjeer pentru pierderea în greutate

Schimbarea obiectivului dvs. Unele idei: Sănătatea dvs. Poate doriți să vă simțiți mai energic sau să obțineți mai multă calitate în fiecare noapte. Când vă exercitați să vă simțiți mai bine, decât să arătați mai bine, sunteți mult mai probabil să rămâneți în continuare, mai ales când simțiți progresul pe care îl faceți.

Lucruri pe care nu le știți despre pierdere în greutate

Performanța dvs. Poate doriți să puteți merge pe scări la locul de muncă fără a se prăbuși sau poate doriți să lucrați în curte fără a vă arunca înapoi.

pierderea de grăsime pgf arzătoare de grăsimi pentru ea

Gândiți-vă la lucrurile pe care doriți să le faceți mai bine și stabiliți obiectivele în consecință. Satisfactia ta - Nu te simti bine despre tine cand termini un antrenament sau mananci puiul la gratar in loc de cheeseburger? Pierdeți în greutate și construiți definiția pe modul în care vă simțiți atunci când faceți alegeri diferite pe tot parcursul zilei. A face mai multe dintre lucrurile care te fac sa te simti bine face mai usor sa le faci zi de zi.

pierdere în greutate de cafea mx3 pierdere în greutate f800gs

Semnăturile metabolice ale exercițiilor în plasmă umană. Sci Trans Med. Condiții de sănătate la toate dimensiunile și alimentația: rezultate de urmărire de 1 an a unei intervenții de acceptare a mărimii.

J Am Diet Assoc. Puterea exercițiului: Tamponarea efectului stresului cronic asupra lungimii telomerilor. Plus unu. Related Content.