O dietă sănătoasă pentru scăderea în greutate

Pierdeți în greutate mintea peste materie. admin – Noulval

De fapt, este foarte dificil să construiești mușchi slabi. Dacă faceți masă înainte de a reduce la aceste niveluri, veți ajunge la grăsime. Amintiți-vă întotdeauna legea consacrată a echilibrului energetic: calorii în față vs.

Pare simplu, nu? Să o facem puțin mai nuanțată și să ne scufundăm mai adânc. Pentru a pirata volumul, schimbați-vă raportul Când mergi în vrac, ai un surplus caloric. Pentru a declanșa această schimbare, trebuie să țineți cont de două principii importante.

Minte peste materie A fi într-un surplus caloric este ca și cum ai câștiga la loto. Când ni se oferă mai mult din ceea ce anterior nu ne-a ajuns, psihologia umană ne spune că vom risipi noul nostru exces în orice și în toate.

Câștigătorii loteriei merg la club și fac să plouă sau să cumpere un conac nou. Bulkerii cu un surplus caloric mănâncă un întreg tort de ziua într-o singură ședință și cred că pot scăpa de el. La fel ca câștigătorul de loterie spălat care a găsit fumatul într-o casă de curte doi ani mai târziu, nu poți mânca ca și cum nu ar fi mâine și să scapi cu el. Sau, dacă această analogie este puțin dură, imaginați-vă un pisoi care își mănâncă drăguța drăguță într-o comă alimentară: Practicați obiceiurile alimentare bune pe care le-ați observat în timpul tăierii.

Amintiți-vă că dedicarea pentru fitness necesită o schimbare a stilului de viață în dieta dvs. Slow and Steady câștigă cursa Construirea este grea și necesită timp.

Nu vei deveni Jay Cutler peste noapte. Fii răbdător și rămâi cursul. Singurul lucru care te va îngreuna este grăsimea.

La urma urmei, cel mai bun mod de a reduce la minimum creșterea grăsimii în timpul unei cantități mari este de a maximiza creșterea musculară. Exact câte calorii ar trebui să consumi în vrac? Hai să facem niște calcule! Cum să urmăriți caloriile în timp ce faceți masa Începeți volumul calculând din nou caloriile de întreținere.

Dacă faceți antrenament de forță ca în Hack Your Fitness, factorul de activitate pe care îl utilizați este 1. Venind dintr-o reducere în care ați operat cu un deficit de 3. Pentru a înclina raportul de la creșterea grăsimii în vrac, căutați să nu pierdeți în greutate mintea peste materie mai mult de o kilogramă de greutate corporală pe săptămână. Ce să mănânci atunci când faci volum Modul în care vă manipulați macronutrienții în bloc este contraintuitiv.

Instinctul nostru este să mâncăm mai multe proteine, astfel încât să putem construi mai mult mușchi, dar acest instinct este greșit. Când construiți mușchi în timpul unei cantități mari, aveți nevoie de mai mulți carbohidrați. Glucidele îți mențin mușchii plini de glicogen, care este sursa primară de energie a corpului tău după un antrenament intens când ți-ai descompus mușchii.

Cu cât mâncați mai mulți carbohidrați în timpul unui volum, cu atât progresul va fi mai bun. Odată ce vă ajustați nivelul de proteine, umpleți restul bugetului caloric cu grăsimi și carbohidrați.

Puteți începe cu o împărțire uniformă între cele două și puteți face ajustări ulterior.

Nu reușiți să pierdeți în greutate deși sunteți la dietă? 10 cauze posibile

Luptele psihologice ale volumului Până acum, am vorbit despre matematica din spatele volumului. Abordat în acest fel, un volum poate părea foarte simplu. Pur și simplu mâncați alimentele potrivite la cantitatea potrivită și veți deveni mai mari. Cu toate acestea, una dintre cele pierdeți în greutate mintea peste materie grele părți ale volumului este aspectul psihologic al acestuia.

În timp ce sunteți pe o reducere, obiectivul dvs. Vrei să devii mai slab. Nu există un conflict emoțional mare atunci când obiectivul dvs. Când faci volum, lucrurile se complică. Aveți două unități emoționale concurente: Vrei cu disperare mușchi mai mari.

arde grăsime în organism

Ești îngrozit să te îngrași. Niciunul dintre acestea nu este neîntemeiat, dar trebuie să fie tratate corect pentru a avea succes în masă. Încercarea de a îngrămădi prea repede te va îngrașa Metoda clasică de încărcare este cunoscută sub numele de vrac murdar.

Câștigând cât mai multă masă posibil - cea mai mare parte din ea grasă - în cât mai puțin timp posibil, teoria este că veți putea ridica mai mult și adăugați rapid mușchi nou. Bulierii murdari descriu să mănânce două litri de înghețată pe zi și să înghită galoane de lapte integral. Nu este tocmai ideal, din perspectiva sănătății. Nu voi nega că ambele forme de încărcare implică creșterea în greutate pe care ați pierdut-o anterior în timpul tăierii.

O cantitate curată nu vă va împiedica în mod magic să vă îngrășați. De asemenea, este adevărat că ambele forme de încărcare vă permit să adăugați mușchi noi.

Diferența crucială este că o cantitate murdară nu ține cont de procentul de grăsime corporală în favoarea unor noi câștiguri musculare. Ajungi înfundat, dar ești și gras. Ești grăsuț! Scopul vracului curat este de a minimiza cantitatea de grăsime pe care o câștigi. Când Islamul pierde în greutate o cantitate curată, nu sunteți grăsimi slabe sau lipite de grăsime - sunteți doar tocite!

Dacă vă cuantificați volumul cu câte săptămâni de tăiere va dura pentru a elimina excesul de grăsime, volumul curat va ieși cu mult înainte, economisindu-vă săptămâni, dacă nu luni de timp prețios.

Nu vă lăsați să câștigați prea mult grăsime - ci acceptați o anumită creștere în greutate Cea mai grea parte a volumului este psihologia îngrășării din nou.

După ce ai muncit atât de mult ca să te apleci și să-ți vezi corpul în formă de pierdeți în greutate mintea peste materie, se epuizează emoțional să vezi zi de zi grăsimea care se strecoară pe corpul tău. Am fost deprimat când am început pierdeți în greutate mintea peste materie mănânc, pentru că mi-au fost luate frumoasele mele abdominale învelite în psihiatru!

Liniștește-te de faptul că îngrășezi în mod intenționat și, atâta timp cât urmezi acest ghid, vei minimiza daunele pe termen lung și vei construi o mulțime de mușchi slabi în acest proces. Latura pozitivă a volumului este că ascensorii dvs. La primul meu volum curat, toate ascensiunile mele au atins niveluri pe care nu le-am atins până acum.

În afară de gestionarea emoțiilor negative, cheia pentru piratarea volumului este de a gestiona aportul de calorii și de a schimba raportul de stocare a grăsimilor pierdeți în greutate mintea peste materie raportul de ardere pierdeți în greutate mintea peste materie energiei în favoarea ta.

Notă finală: Urmăriți-vă progresul cu greutatea corporală Greutatea corporală este cea mai bună valoare pentru urmărirea progresului dvs. Știm că vei atinge noi maxime pe ascensoare, dar dacă nu te îngrași, înseamnă că nu mănânci suficient.

26 de alimente cu conținut scăzut de grăsimi care vă ajută să pierdeți în greutate

Din păcate, drumul către fizicul lui Jay Cutler nu este o linie dreaptă. Trebuie să-ți faci un zig-zag încet spre corpul viselor tale.

Răspunsul 3: Pe baza descrierii dvs. Vreau să subliniez că creșterea în grăsime este inevitabilă chiar și în vrac.

Cele mai frecvente 10 greșeli la pierderea în greutate!

Să ne gândim la asta. Chiar dacă corpul tău este același, totuși ai îngrășat grăsime prin simpla creștere a greutății totale. Cu siguranță, este posibil să mențineți aceeași grăsime corporală în timpul volumului, iar cheia este să faceți volumul cât mai lent posibil.

Dacă te-ai antrenat o perioadă de timp, nu este un secret faptul că câștigul muscular este foarte greu. Nu există niciun motiv pentru a lua o mulțime de calorii în exces în vrac și, de fapt, pentru cei mai mulți dintre noi de surplus de calorii este tot ceea ce avem nevoie pentru a-și face volum, iar dacă sunteți femeie, este posibil să aveți nevoie doar de de calorii în plus în fiecare zi.

Primul pas este să vă asigurați cu adevărat că vă creșteți încet surplusul și vă cântăriți în fiecare săptămână. Dacă câștigați mai mult de 1 lire sterline pe săptămână și, în unele cazuri, chiar și 0,5 lire sterline pe săptămână, poate este timpul să reduceți caloriile.

După ce vă determinați caloriile, va trebui să vă recalculați și macro-urile. Câștigătorii de masă au un conținut ridicat de calorii, grăsimi și carbohidrați, precum și proteine, iar dacă credeți că se va potrivi în macro-urile dvs.

Pentru carbohidrați, dacă vă cunoașteți macro-urile, fiecare carbohidrat este un joc corect. În general, dacă doriți să fiți foarte atenți, vă recomandăm să folosiți carbohidrați simpli înainte și după antrenamente și carbohidrați complecși în alte momente ale zilei.

Pentru a afla mai multe despre sursele de carbohidrați și carbohidrați, puteți consulta acest videoclip detaliat mai jos: Sperăm că acest lucru vă ajută :- Răspunsul 4: Hei, Dacă mâncați cu mult peste caloriile de întreținere, veți adăuga întotdeauna mai multă grăsime decât mușchi!

Soiuri de pește cu conținut scăzut de grăsimi: lista, rețete, sfaturi pentru alegere

De fiecare data! Am suferit mult din cauza asta. Sau poate, corpul tău are nevoie doar de de grame pentru creștere, iar restul se transformă în grăsime. Sau poate, digestia dvs.

Ne-au speriat că nu ne-au scos. Atât de mulți ne temem să nu pierdem mușchi, încât avem băuturile noastre proteice chiar lângă locul în care ne antrenăm, astfel încât, în momentul în care am terminat ultimul reprezentant, vom înghiți acele izolate din zer procesate cu acid, care sunt probabil făcute din vaci hrănite cu cereale.

rezultatele pierderii în greutate orbera

Cronometrul poate fi un factor important pentru sportivii profesioniști, deoarece aceștia vor să folosească toate avantajele pentru a-și învinge competiția. Grăsimile sunt foarte sănătoase pentru tine atunci când încerci să te îngrași.

Aceste grăsimi joacă un rol foarte important în fiziologia noastră și, de asemenea, vă mențin sătul pentru o perioadă mai lungă de timp.

Consumul de carbohidrați nu este deloc o problemă. Totul depinde de ceea ce corpul tău este predispus genetic. Știu că mă descurc bine atunci când mănânc nu mai mult de de grame, chiar și atunci când sunt în vrac. Asigurați-vă că sursele de carbohidrați sunt complexe în natură, cum ar fi orezul brun, cartofii, quinoa etc. Fructele sunt ok, deoarece zaharurile simple din ele sunt eliberate încet datorită fibrei adăugate în ele. Ultima parte a ecuației sunt legumele tale.

Ai nevoie de micro-nutrienți. Construcția musculară este un proces foarte complex, care necesită vitamine și urme de minerale pentru a se finaliza. Și dacă nu aveți legumele dvs. În ceea ce privește exercițiile, trebuie să lucrați din greu pentru a vă stimula mușchii.

Majoritatea oamenilor nu au volumul, intensitatea pentru a împinge greutăți mari. Sigur, se poate face ridicarea ego-ului pe o mașină de presat picioarele, folosind toate plăcile din sala de gimnastică, dar atunci când vine vorba de a face ghemuituri cu gheare, împușcături, presă militară în picioare sau chiar trageri cântărite, majoritatea oamenilor se feresc!

Deci, prietenul meu este cel mai sănătos mod de a face masă. Am câștigat aproximativ 40 de lbs. Dar mi-a luat mult timp, din cauza greșelilor pe care le-am făcut, dar acum le-am corectat, iar majoritatea câștigurilor mele au venit doar în ultimii ani și nu mă opresc înainte să câștig încă 20!

Vă aplaud pentru această lectură, deoarece educarea și împuternicirea pe sine este primul pas în realizarea a ceva în viață. Toate cele bune! Nu lăsați să treacă mai mult de 4 ore fără să mâncați Corpul tău are nevoie de o sursă continuă de energie, deoarece este ca un motor pornit întotdeauna inima ta bate mereu, sângele circulă, creierul și mușchii funcționează.

Când omiteți mesele, vă privați corpul de combustibilul de care are nevoie pentru a continua. Rezultatul este o scufundare în pușculița dvs. Cea mai bună modalitate de a împiedica corpul să piardă orice țesut important este să mănânci pierdeți în greutate mintea peste materie obișnuite, la o distanță de aproximativ trei până la cinci ore.

Dacă încercați să obțineți țesut muscular nou, sincronizarea meselor este deosebit de importantă. Coerența este esențială. Mănâncă mai multe alimente deodată Urmăriți întotdeauna cel puțin trei grupuri de alimente. În loc de doar o banană sau o mână de nuci, acoperiți câteva felii de pâine prăjită cu cereale integraleîmpreună cu un pahar de lapte degresat organic sau un înlocuitor de lapte soia, cânepă etc.

O varietate mai largă oferă corpului dvs. Fructele uscate sunt un exemplu excelent. Cu apa îndepărtată, porția se micșorează cu aproximativ 75 la sută, astfel încât o ceașcă de struguri se transformă într-un sfert de cană de stafide.

scădere în greutate din zer aptonia

Asigurați-vă că căutați fructe uscate fără adaos de zahăr sau conservanți. Pentru o altă gustare hrănitoare, plină de energie, pliați ovăz laminat, chipsuri de ciocolată neagră și fructe uscate tocate în unt de migdale - scoateți porții de diametrul unui sfert, rotiți-le în bile mici, înfășurați-le în ceară și hârtie și gustați-le pe parcursul zilei.

Bea mâncarea ta Lichidele nu sunt la fel de umplute ca alimentele solide, așa că, atunci când încercați să vă îngrășați, pot adăuga nutriție fără a vă face să vă simțiți umplut sau umflat.