CAI MAI USOARE DE A PIERDE DIN GREUTATE - Doctor Info Ro

Ecuația matematică pentru a pierde în greutate

Trebuie să alegeți formula care vă va funcționa.

Sus Ecuatia care poate fi aplicata pentru scaderea in greutate se bazeaza pe faptul ca jumatate de kilogram de grasime este acumulat in urma consumului a de calorii. Acest lucru inseamna ca daca o persoana a mancat produse alimentare care au insumat de calorii se va castiga in greutate jumatate de kilogram. Pentru arderea acestor calorii este necesara o combinatie intre un plan dietetic si exercitii fizice. Poate dura mai mult de o saptamana sau chiar luni in functie de actiunea metabolismului fiecarei persoane pentru a se ajunge la greutatea tinta.

Începeți cu o medie sau cu o formulă apropiată de medie. Dacă rezultatele nu sunt atât de eficiente pe cât era de așteptat, încercați să rămâneți la următoarea valoare: reducerea greutății ecuația matematică pentru a pierde în greutate o valoare mai mică, pentru creșterea în greutate - o valoare mai mare.

Ecuația Harris-Benedict Principalul metabolism în conformitate cu formula Harris-Benedict este determinat ținând cont de sex, vârstă și mărimea corpului. Ecuația a fost publicată pentru prima dată în Formula este potrivită pentru bărbați și femei cu vârsta peste 18 ani.

Adică, în urma calculului, se poate dovedi că nevoia de calorii este supraestimată și o persoană începe să consume mai multe calorii decât are nevoie de fapt. Ecuația nouă Harris-Benedict Datorită neajunsurilor formulei de bază Harris-Benedict, în a fost publicată o ecuație actualizată. Rosa și Schizgal au efectuat un studiu într-un grup mai mare, cu date preluate din materiale de cercetare de către Harris și Benedict în Această formulă ia deja în considerare caracteristicile care în vechea formulă au dus la depășirea normei calorice și, prin urmare, a fost această formulă care a fost utilizată cel mai adesea pentru a determina metabolismul principal până în Mifflin Formula - San Geor De-a lungul timpului, modul de viață al oamenilor se schimbă, apar produse noi, programul de nutriție, schimbarea activității fizice.

scăderea în greutate drojdie supraagregare 3 săptămâni arde grăsime

A fost derivată o nouă formulă, nu ține cont de masa musculară a corpului și, de asemenea, este calculată pe baza înălțimii, a greutății și a vârstei. Această ecuație este utilizată în setările clinice pentru a determina caloriile pe baza metabolismului bazal. Conform studiilor realizate de American Dietetic Association, formula Mifflin-San Geor s-a dovedit a fi cea mai exactă. Alte surse contează.

Dar această ecuație a fost testată doar la pacienții din grupul caucazian și, prin urmare, este posibil să nu fie exactă pentru alte grupuri. Formula Ketch-McArdle Formula nu a fost derivată pe baza greutății, ci pe baza masei musculare slabe. Astfel, această formulă ignoră energia care vizează menținerea grăsimii, iar precizia acesteia pentru persoanele obeze este mai mică decât pentru persoanele cu un atletism. Dacă vă aflați într-o formă fizică bună, rezultatul acestei ecuații va fi suficient de precis pentru dvs.

Dacă tocmai ați pășit pe calea pentru a vă îmbunătăți scăderea în greutate a tracy emmerdale, folosiți formula Mifflin-San Geor. Formula OMS Formula Organizației Mondiale a Sănătății se bazează pe formula Schofield sex, vârstă, greutateluând în considerare înălțimea, este utilizată în prezent.

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Folosit anterior în orientările dietetice din SUA. În funcție de rata metabolică bazală, efectul termic al alimentelor, activitatea fizică și termoreglarea. Pe baza zonei corpului Formula este potrivită pentru persoanele de peste 20 de ani. Suprafața corpului poate fi calculată în funcție de înălțimea și greutatea corpului. Calculul caloriilor De ce trebuie să calculez caloriile pe zi? Răspunsul este simplu - pentru a menține, a câștiga sau a pierde în greutate, trebuie să știți câte calorii consumă corpul vostru.

Dacă vrei să slăbești - trebuie să cheltuiești mai multe calorii decât consumi. Vei primi calorii doar dacă mănânci sau bei ceva. Și trebuie să cheltuiți calorii în mod constant - pe munca corpului însuși, pe stresul fizic și mental. Calorii medii pe zi Practic, femeile au nevoie de de calorii pentru a menține greutatea. Pentru bărbați, această valoare este mai mare - calorii.

Dar nu trebuie sa fie asa.

Câte calorii sunt necesare pentru a pierde în greutate sau a câștiga în greutate Folosind calculatorul online, puteți calcula nevoile de calorii care sunt necesare pentru ca dvs. Caloriile sunt calculate în funcție de greutate, înălțime, vârstă și activitate.

cum pierd grăsimea superioară a corpului pierde grăsime între organe

Pe baza datelor și a cafea slăbire corp dorite, calculatorul va calcula numărul de calorii pe care ar trebui să le consumi pe zi pentru a reduce, câștiga sau menține greutatea. De regulă, calculele se fac folosind mai multe metode care vor arăta un interval aproximativ.

Cum se poate pierde rapid in greutate

Acest lucru este făcut pentru a minimiza eroarea fiecărei metode de calcul individuale. Dacă reduceți aportul de calorii sub un minim, atunci corpul va începe să ardă nu numai grăsimi, ci și mușchi pentru a obține energie. Viteza metabolică va scădea și chiar un exces excesiv de calorii va fi depus de ecuația matematică pentru a pierde în greutate.

arde grăsime și te sfâșie pierderea în greutate normală într-o lună

În plus, mușchii consumă de câteva ori mai multă energie decât celulele grase. Prin urmare, arderea mușchiului nu duce la rezultate pozitive. Se crede că cele mai bune rezultate sunt obținute dacă variați ușor ecuația matematică pentru a pierde în greutate caloric zilnic, respectând valoarea medie. Cum să numeri kilocaloriile Caloriile sunt o mie de calorii. O calorie este cantitatea de energie necesară pentru a încălzi 1 ml de apă la 1 grad. Există însă și o calorie alimentară sau alimentară egală cu kilocaloriile.

Exemplu de calcul al caloriilor Anna, o lucrătoare de birou, doi copii. Angajat în treburile casnice atunci când nu este la serviciu Merge la sport de trei ori pe săptămână. Inaltime cm, greutate 65 cum să ușurezi pierderea în greutate, varsta 35 ani. Vrea să reducă greutatea la 57 kg. Conform formulei Mifflin-San Geor, aportul zilnic de calorii este de kcal, media este de Pentru a pierde în greutate, Anna trebuie să-și reducă caloriile zilnice cu aproximativ de calorii pe zi, adică să consume kcal.

Aveți aceeași cantitate de calorii Puteți rămâne la aceeași cantitate de calorii pe zi sau puteți muta de calorii în ziua precedentă sau următoare din ziua antrenamentului. De asemenea, dacă greutatea se oprește brusc platoul cu greutateatunci consumul de calorii în conformitate cu schema Zigzag vă va ajuta să o mutați de pe sol. Este posibil să slăbești doar pe o dietă? Puteți slăbi, dar cu o scădere a aportului caloric zilnic, o persoană pierde nu numai grăsime, ci și greutăți pentru slăbire. Încercați să duceți un stil de viață mai activ, faceți exerciții, adăugați o activitate fizică mică Rata de pierdere în greutate Creșterea în greutate Ideal pentru creșterea masei musculare este considerat 1 kg pe lună pentru bărbați și 0,5 kg pe lună pentru femei.

O creștere mare va duce la creșterea nu numai a mușchilor, ci și a grăsimilor Trebuie să beau apă?

Sam-e te ajută să slăbești arzător de grăsime mci

Utilizarea apei pure este necesară pentru pierderea în greutate. Dar o evaluare exactă și recomandări pot fi date doar de un medic. Vă rugăm să vă consultați medicul înainte de a începe dieta sau să vă schimbați activitatea fizică. Nu este un secret că fiecare dintre noi avem propriile noastre necesități zilnice de calorii, nu poate fi același pentru toată lumea.

bare de pierdere de grăsime povești de succes la pierderea în greutate

Acest indicator este influențat de mulți factori: vârstă, sex, stil de viață, sport sau activități sedentare etc. Pentru a calcula numărul de calorii necesare pentru a pierde în greutate, ar trebui să aflați câte calorii aveți nevoie pe zi pentru a asigura funcționarea normală a organismului și pentru a menține greutatea la același nivel. Corpul nostru produce energie prin procesarea nutrienților. Consumul acestei energii pentru fiecare persoană este diferit și depinde de alimentație, stil de viață, gradul de activitate etc.

cel mai bun mod de a-mi pierde grăsimea din burtă diavolii gheară pierderea în greutate

Toate procesele energetice desfășurate în corpul nostru sunt măsurate în kilocalorii kcal o kilocalorie este egală cu cantitatea de căldură necesară pentru încălzirea a 1 ml de apă la 1 ° C. De regulă, orice produs include proteine, grăsimi și carbohidrați în proporții diferite. Când supraalimentează, corpul nostru primește semnificativ mai multe calorii energie decât are nevoie, ca urmare a acestora încep să se acumuleze în organism sub formă de depozite de grăsime.

Desigur, câștigarea mai multor calorii este mult mai rapidă și mai ușoară dacă există doar alimente bogate în grăsimi. Pe de altă parte, mâncarea sănătoasă nu este întotdeauna la îndemâna noastră, mai ales atunci când suntem în afara casei. Deci de câte calorii avem nevoie pe zi? Se crede că o femeie are nevoie de la două mii până la două mii și jumătate de kilocalorii pe zi pe zi, pentru bărbați această cifră este și mai mare.

Și dacă, de exemplu, o femeie este foarte înaltă sau, dimpotrivă, foarte scurtă, gravidă sau care alăptează, este studentă sau atletă? Numărul de calorii va fi același? Să ne dăm seama.

  • Pentru a pierde în greutate, este necesar să reduceți conținutul caloric primit din dietă cu doar kcal în cazul nostru, conținutul caloric va fi de kcal.
  • Termogenico o arzător de grăsimi
  • Concluzie Matematica: Caloriile Câteva întrebări la care trebuie să te gândești atunci când analizezi cantitatea de exerciții fizice  pentru pierderea în greutate includ: Cât de mult încerci să slăbești?
  • Mănânci puțin, dar te îngrași? Află de ce! - Doza de Sănătate
  • Fundația pentru menținerea echilibrului energetic se bazează pe două concepte: Caloriile pe care le consumăm prin alimente sunt combustibilul nostru zilnic.
  • CAI MAI USOARE DE A PIERDE DIN GREUTATE - Doctor Info Ro
  • Sfârșitul anilor 30 nu poate slăbi

Există astăzi o formulă foarte populară care poate calcula numărul de calorii necesar zilnic. Această formulă vă permite să obțineți un rezultat aproximativ, pentru că trebuie luate în considerare mai exacte multe alte informații. Factorii importanți care trebuie luați în calcul la calcularea numărului caloric zilnic sunt vârsta și sexul nostru. De-a lungul anilor, necesarul de energie al organismului scade.

Și totuși, această formulă este concepută pentru adulți, așa că nu ar trebui să o aplici copiilor tăi. În plus, bărbații necesită mult mai multă energie decât femeile, deoarece mușchii lor consumă mai multe calorii decât grăsimea. Deci, procedăm direct la calculul în sine. În primul rând, trebuie să calculați numărul de calorii energie necesare pentru menținerea proceselor naturale normale respirație, termoreglare etc. Apoi, ar trebui să calculați numărul de calorii consumate din cauza activității fizice, pentru care rezultatul anterior obținut în calcul ar trebui să fie înmulțit cu nivelul activității dvs.

Câte calorii aveți nevoie pentru a mânca pentru a pierde în greutate. Pierdere în greutate sigură

Cu un stil de viață sedentar, atunci când petreci cea mai mare parte a timpului în poziție de ședere, coeficientul de activitate va fi de 0,2; dacă în timpul zilei te ocupi de treburile casnice spălarea vaselor, călcatul, curățarea etc. Rezultatul trebuie adăugat la obținut anterior. Acum trebuie să rezumați rezultatele a trei calcule, astfel vom afla câte calorii avem nevoie pe zi.

Pentru a pierde jumătate de kilogram în exces în greutate pe săptămână, trebuie să vă reduceți zilnic dieta cu kcal sau mai puțin, atunci în acest caz va trebui să adăugați diferența datorată exercițiului fizic.

Această metodă este o pierdere în greutate mai sigură. Rata mai mare de pierdere în greutate, după cum arată practica, contribuie la revenirea rapidă.

CAI MAI USOARE DE A PIERDE DIN GREUTATE

Există, de asemenea, o altă formulă cu care vă puteți calcula nevoia zilnică de kilocalorii, așa-numita formulă Muffin-Geor, care a duce la pierderea în greutate dezvoltată în În plus, formula Harris-Benedict este cunoscută, dar studiile au dovedit că este mai puțin precisă. Deci, calculul. Pentru a afla numărul de calorii pe care ar trebui să le consumi zilnic pentru a pierde în greutate, trebuie doar să obții mai puține calorii decât cele calculate prin formulă.

În general, kcal este considerat a fi limita inferioară sigură pentru restricția de calorii pentru pierderea în greutate fără supraveghere medicală. O altă formulă interesantă și foarte simplă pentru calculul necesarului energetic zilnic a fost adusă de un antrenor de fitness Lev Goncharov.

Greutatea se înmulțește cu De exemplu, cu o greutate de 68 kg, obținând aproximativ kcal zilnic, greutatea dvs. Această formulă a fost calculată pentru cei care nu au absolut nicio activitate fizică în viață și care nu fac sport. Pentru a afla numărul de calorii necesare pentru a reduce greutatea, ar trebui să înmulțiți greutatea dorită cu Pentru a calcula greutatea ideală, aveți nevoie de: înălțime minuspentru bărbați minusapoi înmulțiți cu Există o formulă pentru determinarea aportului caloric zilnic, ținând cont de vârsta, greutatea corporală și coeficientul de activitate fizică.

Rezultatul se înmulțește cu coeficientul de activitate fizică: activitate scăzută - 1,1; activitate moderată - 1,3; activitate ridicată - 1,5. Contorizează caloriile, mănâncă corect și dă-ți arzător de grăsime mci exerciții moderate.

Atunci greutatea va fi în ordine completă! Pentru a realiza armonia nu este atât de dificil, principalul lucru este să respectați câteva reguli. Asigurați-vă că creșteți activitatea fizică, echilibrați dieta proprie, alegeți cel mai util și mai convenabil regim zilnic. În plus, pentru a reduce greutatea, este important să monitorizați conținutul de calorii al alimentelor, să țineți cont de greutatea, înălțimea, vârsta, metabolismul specific și alți parametri pentru a afla câte calorii trebuie să mâncați pentru a pierde în greutate.

Ce înseamnă calculul caloriilor pentru pierderea în greutate? Nutriționiștii pentru pierderea în greutate li se recomandă să respecte următoarea regulă - aportul zilnic de calorii ar trebui să fie scăzut, adică trebuie să mănânci mai puține calorii decât consumi.