Funcțiile proteinei în corpul uman

Grăsimi saturate și pierderea în greutate

grăsimi saturate și pierderea în greutate

În prezent, cercetătorii studiază dacă consumul de avocado poate ajuta oamenii slăbi. Integrarea avocado în dieta ta Mănâncă avocado in fiecare zi.

De exemplu, puteți împrăștia avocado pe un sandwich în loc de mayo, adăugați avocado feliat într-o salată, încorpora avocado într-o înveliș sau puteți face guacamole.

SOLUŢIA DE TAPOTARE PENTRU PIERDERE ÎN GREUTATE ŞI ÎNCREDERE ÎN PROPRIUL CORP - JESSICA ORTNER;

Cât de mult avocado mănâncă va depinde de obiectivele și preferințele dvs. Jumătate de avocado are de calorii. Puteți consuma avocado deodată, sau să îl răspândiți pe parcursul zilei.

Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea in greutate - studiu

De exemplu, puteți avea ¼ de avocado amestecat într-un smoothie pentru micul dejun și ¼ de piure de avocado, amestecat cu salsa și să vă bucurați cu felii de legume. Folosiți avocado în locul altor grăsimi. Avocado vă poate ajuta să vă simțiți mai mult din cauza grăsimii pe care le conține fiecare fruct. Asigurați-vă că înlocuiți grăsimile din dieta dvs.

grăsimi saturate și pierderea în greutate

Nu adăugați avocado ca sursă suplimentară de grăsime sau s-ar putea să sfârșiți consumând prea multe calorii într-o zi, deoarece avocado întreg are de calorii. Înlocuiește o cantitate egală de avocado cu untul în produsele coapte. Avocado funcționează bine ca o substituție de la 1 la 1 pentru untul în produsele coapte, ceea ce poate reduce grăsimea saturată și colesterolul din mesele tale.

STUDIU: Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea în greutate

Înlocuiți toate untul în rețetele dvs. Aceasta este o modalitate excelentă de grăsimi saturate și pierderea în greutate reduce grăsimile saturate și colesterolul din prăjiturele, brioșe și prăjituri. Puteți înlocui tot sau o parte din unt. Pansamentele cu salată pot fi încărcate cu grăsimi saturate și colesterol.

grăsimi saturate și pierderea în greutate

Folosirea avocadoului ca bază pentru pansamentul dvs. Schimbă o cantitate egală de avocado pentru smântână sau maioneză atunci când faci un pansament pentru salată. Folosiți avocado ca bază pentru budincă atunci când aveți un dinte dulce.

Rețetele de budincă necesită deseori lapte integral și ouă care conțin multă grăsime saturată și colesterol.

O listă de alimente bogate în grăsimi? - Dieta si pierderea in greutate - 2020

În schimb, folosiți o furculiță sau un procesor alimentar pentru a amesteca 1 avocado întreg cu 0,5 până la 1 oz 14 până la 28 g zahăr sau miere, 1 până la 2 oz 28 până la 57 g pulbere de cacao și 0,5 fl oz 15 mL de vanilie pentru o budincă de ciocolată rapidă și ușoară. Taina cu strat de avocado în loc de pesto sau sosuri pe bază de cremă. Sosurile Pesto și Alfredo au un conținut mare de grăsimi și adesea sunt grăsimi saturate.

Încercați să schimbați sosul pesto sau cremă pentru 2 avocado piure.

O listă de alimente bogate în grăsimi? - Dieta si pierderea in greutate -

Amestecați avocado cu 1 g cutie de paste fierte. Se adaugă 0,5 oz 14 g de busuioc proaspăt și o sare și piper după gust. Înlocuiți maioneza cu avocado pentru a reduce colesterolul și grăsimile saturate.

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Pentru noul studiu, Ma şi coautorii au împărţit în două grupe de adulţi obezi cu sindrom metabolic. Una dintre grupe a urmat dieta recomandată de American Heart Association AHAiar cealaltă avea ca scop consumul a minimum 30 de grame de fibre pe zi. Dieta AHA recomandă ca adulţii să consume zilnic 25 până la 30 de grame de fibre pe zi, din alimente precum legumele şi cereale integrale, în condiţiile în care consumul mediu în Statele Unite ale Americii este de 15 grame de fibre pe zi. Regimul alimentar AHA cere o creştere a aportului zilnic de fructe şi legume, cereale integrale şi alimente bogate în fibre şi proteine slabe, reducând consumul de zahăr, sodiu, alcool, grăsimi saturate şi trans, colesterol şi includerea peştelui în dietă, de două ori pe săptămână.

Maioneza este bogată în grăsimi saturate și colesterol, deci schimbă-l pentru avocado. Puteți răspândi avocado pe sandvișuri sau puteți folosi o cantitate egală de avocado în locul mayo în rețete.

grăsimi saturate și pierderea în greutate

În loc să adăugați 4 oz g de mayo într-o rețetă de caserole, folosiți 4 oz g de piure de avocado. Adăugarea de avocado la rețete Aruncați bucăți de avocado pe o salată pentru o modalitate rapidă de a o folosi.

grăsimi saturate și pierderea în greutate

O modalitate ușoară de a obține mai mult avocado în mesele tale este să arunci câteva bucăți în salata ta. Tăiați de ¼ la ½ de avocado în bucăți de 1,3 cm 0,5 grăsimi saturate și pierderea în greutate și adăugați-le la salată chiar înainte de a o mânca.

5 moduri de a săriți Începeți pierderea în greutate

Salată de vârf cu ½ ceașcă de fasole neagră, 4 oz g de salsa, 4 oz g porumb și 4 oz g zmeura arde grăsime bucăți de avocado.

Adăugați sos fierbinte după gust și bucurați-vă!

  • Și un pic despre secrete
  • Adios pierde in greutate
  • Cel mai bun supliment de scădere în greutate

Adăugați câteva felii de avocado într-un sandwich sau burger în loc de brânză. Pentru a tăia grăsimile saturate din sandvișurile și burgerii, înlocuiți brânza cu avocado.

Cum să mănânci avocado pentru pierderea în greutate

Amestecă avocado în hummus-ul tău pentru o baie savuroasă. Avocado adaugă bogăție hummusului care te va menține să te simți plin pentru mai mult timp. Încercați să amestecați ½ până la 1 avocado întreg într-un lot de hummus pentru a face o baie simplă și satisfăcătoare pentru a vă bucura cu legumele proaspete tăiate. Introduceți toate ingredientele într-un procesor alimentar și amestecați până când ingredientele sunt netede și bine combinate.

5 moduri de a săriți Începeți pierderea în greutate

Amestecați jumătate din avocado într-un smoothie pentru un gust bogat. Avocado are o aromă ușoară, care va lua un loc pe spate la majoritatea celorlalte ingrediente pe care le adăugați unui smoothie.

  1. Cum să mănânci avocado pentru pierderea în greutate | alegsatraiesc.ro
  2. Cea mai eficientă înfășurare corporală de pierdere în greutate
  3. Fogoros, MD Share on Facebook Share on Twitter Există multe motive pentru a pierde în greutate - reduce stresul asupra articulațiilor, crește nivelul de energie, reduce tensiunea arterială și lipidele, îmbunătățește somnul și stima de sine.
  4. Un regim alimentar permisiv, cum ar fi concentrarea pe cresterea aportului de fibre, ar putea avea efecte mai bune decat o dieta mai restrictiva, precum cea care presupune reducerea aportului de grasimi saturate, potrivit cercetatorului sef Yunsheng Ma, de la University of Massachusetts Medical School din Worcester, Marea Britanie.

Încercați să adăugați ¼ la ½ de avocado la o rețetă de smoothie pentru un mod ușor, delicios de a vă bucura de avocado. De exemplu, puteți amesteca ½ dintr-un avocado cu 4 ml ml de lapte de migdale, 1 banană și 8 oz g de afine congelate.

Untul de arahide și avocado au o mare cantitate de grăsimi sănătoase. Ce este o listă de alimente bogate în grăsimi saturate?

Află câte calorii poți mânca în fiecare zi și în continuare slăbi și ține evidența a tot ceea ce îți trece buzele. Vă puteți bucura de jumătate din avocado pentru aproximativ 2 grame de carbohidrați nete. Dacă aveți colesterol ridicat, înlocuiți sursele de grăsimi saturate cu avocado.

Majoritatea alimentelor de care vă bucurați ca vegan vor avea un nivel mai scăzut de grăsimi, astfel încât a avea o jumătate sau un avocado întreg în fiecare zi poate fi un deliciu minunat!