Asiguratori parteneri

Dacă încerci să slăbești

7 diete care te ajută să slăbești fără să te înfometezi, până la sărbători

Pentru a păstra un echilibru între numărul de calorii consumate şi cel al caloriilor arse, îţi recomandăm o dietă bazată pe aceste şase alimente susţinute de nenumărate studii.

Fibre Încearcă să consumi cel puţin 20 de grame de fibre zilnic din cereale integrale, fructe şi legume. Fibrel e conferă senzaţia de saţietate — un beneficiu foarte important în momentul în care încerci să scapi de kilogramele nedorite. Un studiu condus de cercetătorii de la Universitatea Dacă încerci să slăbești Young din Utah a demonstrat că femeile care consumă mai multe fibre îşi scad în mod considerabil riscul de a se îngrăşa.

18 motive pentru care nu reusesti sa slabesti – infografic

Fiecare gram de fibră consumat a fost corelat cu o pierdere în greutate de aproape de grame. Cercetătorii au asociat consumul ridicat de fibre cu o reducere a numărului de calorii consumate în timp. Uite cum poţi introduce mai multe fibre în dieta ta! Calciu şi vitamina D Trei porţii de alimente bogate în calciu şi vitamina D ar trebui să fie o prioritate.

Aceşti nutrienţi se găsesc de multe ori împreună în alimente, mai ales în produsele lactate. Rolul principal al acestor nutrienţi este de a-ţi întări oasele, dar dacă luăm în considerare ultimele studii pot fi de ajutor şi pentru cei care vor să slăbească.

Încerci să slăbesti și nu reușești? Iată 7 strategii care te vor ajuta

Într-un studiu condus de cercetătorii de la Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health, studenţii care au consumat produse lactate timp de grăsimile nesaturate pierd în greutate zile alături de o dietă tencuiala de slăbire au reuşit să piardă în greutate şi au pierdut şi din grăsimea abdominală în comparaţie cu studenţii care au consumat puţine produse lactate sau chiar deloc.

În plus, se pare că vitamina D are un rol important în controlul greutăţii.

Vreau să slăbesc cu disperare scădere în greutate pentru femeile de peste 60 de ani

Surplusul de grăsime corporală reţine vitamina D la care organismul nu mai are acces. Această aparentă deficienţă de vitamina D împiedică acţiunea unui hormon leptina care are rolul de a transmite creierului senzaţia de saţietate.

Şi dacă nu îţi dai seama de asta există şanse să consumi mai mult decât ai nevoie.

scădere în greutate merlin scădere în greutate ovăz khichdi

Poţi lua în calcul şi un supliment de vitamina D. Ultimele studii sugerează că acest nutrient ar putea fi un factor important de protecţie împotriva bolilor de inimă, a pierderii de memorie şi chiar şi a durerilor cronice. Apar tot mai multe dovezi că avem nevoie de o doză mai mare de vitamina D, mai ales pe măsură ce înaintăm în vârstă pentru că pielea produce tot mai puţină vitamina D cremele de protecţie solară blochează abilitatea corpului de a folosi lumina soarelui pentru a produce această vitamină atât de preţioasă!

De ce nu slăbești: 10 motive pentru care nu scapi de kilogramele în plus

Acesta este motivul pentru care experţii în sănătate au început să recomande administrarea zilnică a unui supliment de vitamina D. Doza zilnică recomandată de calciu : Femei şi bărbaţi cu vârste cuprinse între 19 — 50 ani: mg Femei şi bărbaţi cu vârste peste 50 de ani: mai mult de mg Doza zilnică recomandată de vitamina D: Femei şi bărbaţi cu vârste între 19 — 50 de ani: UI Femei şi bărbaţi cu vârste între UI Femei şi bărbaţi cu vârste peste UI 3. Grăsimi sănătoase Printre cele mai sănătoase grăsimi se numără acizii graşi monosaturaţi şi acizii graşi Omega 3 care se găsesc în uleiuri, nuci, avocado, anumite tipuri de pşte şi chiar ciocolată!

Încearcă să consumi 3 — 4 porţii de grăsimi sănătoase zilnic. Un studiu publicat în jurnalul Appetite arată că aceste grăsimi — pe lângă faptul că sunt bune pentru inima ta — te ajută să te simţi sătul pentru o perioadă mai lungă.

6 reguli de urmat dacă vrei să slăbeşti mai repede

Participanţii la studiu care au consumat o cantitate mai mare de acizi graşi Omega 3 mai mult de mg zilnic, supliment sau prin olanzapină pentru pierderea în greutate au raportat că nu au simţit că le este foame nici  la două ore după masă.

În comparaţie, subiecţii cu un consum redus de omega 3 mai puţin de mg pe zi au resimţit senzaţia de foame mai repede. Studii de acest fel au fost făcute şi în privinţa nuciloro sursă excelentă de grăsimi monosaturate.

Probabil din cauza copilăriei ceaușiste mă apucă tremuriciul doar când mă gândesc la regim. Dacă e mâncare pe masă o mănânc. Așa că m-am dus la sală, vă povestesc experiența. Nu e cine știe ce, dar poate mai ajută pe cineva.

Un studiu realizat de cercetătorii din Australia a analizat un grup de subiecţi care au urmat o dietă săracă în calorii. Unul dintre grupuri a consumat nuci, în timp ce altul a urmat doar dieta săracă în grăsimi.

Ambele grupuri au consumat acelaşi număr de calorii şi au pierdut aproximativ acelaşi număr de calorii pe o perioadă de 6 luni. Dar lucrurile s-au schimbat după acest interval.

În următoarele 6 luni, persoanele care au introdus nuci în dieta lor au continuat să piardă din kilograme, dar şi din grăsime, în timp ce subiecţii din al doilea grup nu dacă încerci să slăbești mai slăbit, deşi au continuat să urmeze aceeaşi dietă! Proteine Încearcă să consumi trei porţii de proteine slabe zilnic peştele, carne de pui sau de curcan sau carne de vită.

Greseli pe care le faci cand incerci sa slabesti Daca esti abonata la o sala de fitness sau tii dieta, stii cat de greu este sa nu te abati de la reguli. De fapt, majoritatea oamenilor o fac, fara a sta prea mult pe ganduri. De ce? Exista o gramada de scuze daca i-ai intreba pe ei.

Proteinele îţi conferă saţietate, dacă încerci să slăbești beneficiu foarte important atunci când îţi propui să pierzi în greutate. Într-un studiu realizat înparticipanţii care au consumat un mic dejun bogat în proteine au resimţit o senzaţie de saţietate mai mare şi au consumat mai puţine calorii la prânz faţă de cei care nu au consumat proteine la micul dejun. Încearcă să introduci în dieta ta cât mai multe proteine vegetale.

Carrie duncan pierdere în greutate scădere în greutate probleme de înghițire

Vezi cele mai bune opţiuni aici. Apă Studii realizate de Stanford Research Center susţin că apa poate fi de ajutor când ţii dietă.

  • Cele 10 reguli pe care să le respecți dacă vrei să slăbești și să rămâi slabă – alegsatraiesc.ro
  • Este firesc ca greutatea noastra sa se schimbe pe parcursul anului, insa niciodata drastic.

Mai întâi, dacă bei mai multă apă — cel puţin 4 pahare pe zi — poţi pierde în greutate de până la 2,5 kilograme pe parcursul unui an. Potrivit studiilor, această cantitate de apă îţi conferă mai multă energie necesară pentru a arde caloriile.

În al doilea rând, dacă înlocuieşti cu apă sucurile îndulcite — băuturile carbogazoase sau cele pentru sportivi, laptele sau ceaiurile cu arome şi îndulcitori — vei pierde şi mai mult în greutate.

Greseli pe care le faci cand incerci sa slabesti

Numărul exact de kilograme depinde de cât de multe sucuri îndulcite consumi. Dacă ai impresia că nu poţi renunţa la astfel de băuturi gândeşte-te la asta: s-a demonstrat că în momentul în care oamenii consumă  un anumit număr de calorii, li se face foame mai repede şi sunt mai înclinaţi să consume mai multe calorii la următoare masă dacă au consumat caloriile în formă lichidă şi nu solidă. Pe scurt, dacă ai luat o gustare de de calorii vei mânca mai puţin decât dacă bei un suc care conţine de calorii.

scădere în greutate fără tuse la apetit pierderea de grăsimi în masă

Aşadar, dacă bei des sucuri îndulcite vei simţi o mai mare senzaţie de foame şi vei consuma mai multe calorii pe parcursul zilei. Află cât de importantă este hidratarea! Ceai Verde Încearcă să consumi în jur de 3 ceşti de ceai verde zilnic. Catechinele, antioxidanţii care se găsesc într-o cantitate mare în ceaiul verde, sunt de ajutor când vrei să slăbeşti, mai ales în ceea ce priveşte grăsimea abdominală. Catechinele, în special EGCG, inhibă absorbţia fierului şi pot cauza carenţă de fier.

7 motive ingrijoratoare din cauza carora slabesti, fara sa incerci

Din această cauză este indicat să consumi ceai verde între mese şi nu imediat înainte sau după masă cu o oră înainte de masă, o oră şi jumătate după.

Într-un studiu condus de cercetătorii de la Universitatea Tufts, subiecţii care au consumat echivalentul a 3 ceşti de ceai verde pe zi au pierdut de două ori mai multe kilograme decât cei care nu au băut deloc ceai. Grupul care a băut ceai a pierdut şi o cantitate semnificativă de grăsime abdominală.

Dăcă adaugi suc de lămâie sau de lime în ceai, organismul dacă încerci să slăbești va absorbi mai bine catechinele.