15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

Slăbește ncbi, Cum să nu te îngrași înapoi după ce ai slăbit

Conținutul

    1. Cea mai premiata dieta din lume- dieta Dash - Cristi Cristea
    2. 15 ponturi care te ajuta sa slabesti fara cura de slabire

    View Larger Image Mersul pe jos este o activitate fizică care arde calorii, dar este subapreciată. Mersul pe jos este o activitate gratuită și accesibilă pe care o putem implementa foarte simplu în rutina noastră zilnică, și care are numeroase beneficii, printre  care și arderea grăsimii.

    • Sotul meu vrea sa slabeasca
    • Slabire mamajuana

    Cât de mult slăbește mersul pe jos? Putem slăbi doar cu mers pe jos? Depinde de frecvența.

    De exemplu, o ședința de cca 45 minute zilnic arde cca de caloriiiar aceste calorii pot reprezenta un deficit caloric consistent. Asta înseamnă că într-o luna calendaristică putem slabi cca 1 kg, doar cu 45 de minute de mers pe jos, fără să facem alte modificări în alimentație sau sport.

    Dacă nu aveți timp pentru  45 de minute constant, puteți împărți această perioada la două sau trei reprize de minute.

    slăbește ncbi

    Dar nu este o regulă, puteți merge între 15 și 60  de minute zilnic, dar  mai important este că această activitate să se desfășoare zilnic. Ce spun studiile? Ba mai mult, unele studii slăbește ncbi activitate fizică, probabilitatea să continuați să o faceți pe termen lung este foarte mare.

    slăbește ncbi

    La fel ca și alte activități de tip aerob, ritmul poate face diferența. Una dintre metode de a arde mai multe calorii este să mergi mai rapid.

    slăbește ncbi

    Vei arde mai multe calorii mergând într-un ritm mai rapid, comparativ cu un mers mai lent. Nu mă refer la faptul că o persoană trebuie să alerge pentru a scade în greutate, dar mersul mai rapid va arde mai multe calorii.

    slăbește ncbi

    O altă metodă este să alegi trasee de mers cu înclinație, pentru că vei arde mai multe calorii. Sunt sigur că dacă ai făcut drumeții la munte, și trebuia să urci un deal, ai observant că pulsul s-a mărit, și respirația și-a mărit frecvența.

    slăbește ncbi

    Este o veste bună, vei arde mai multe calorii într-un traseu cu înclinație decât pe un traseu lin. Dacă ești o persoană cu experiență în exerciții fizice, poți arde mai multe calorii, atunci când alegi un traseu de mers, introducând în acest traseu câteva exerciții ca de exemplu genoflexiuni, flotari, fandări , etc.

    De exemplu, dacă ai de gând să faci o plimbare în parc, de câte ori întâlnești o banca liberă în drumul tău, vei face 5 genoflexiuni și 5 flotari cu palmele pe banca. Astfel vei avea un slăbește ncbi multe calorii decât un simplu mers.

    slăbește ncbi

    Dacă obiectivul vostru este slăbirea, alături de o alimentație echilibrată și sportul într-o sala de fitness, activități zilnice ușor de implementat ca mersul pe jos, mersul pe bicicletă, urcatul scărilor în detrimentul liftului, sunt  doar câteva dintre activitățile care  vor arde calorii, vă vor îmbunătăți starea de sănătate și vă vor ajuta să slăbiți mai repede.

    Vizualizări:

    • Sfaturi pentru pierderea în greutate în 2 săptămâni
    • Tabara de slabire pentru adulti noi