Măsurarea pulsului

Cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor

3 metode simple prin care reduci grasimea de pe burta intr-o saptamana

Este o metodă simplă și eficientă care are ca reguli, în timpul antrenamentului: dacă poți vorbi și cânta fără dificultăți mari, antrenamentul este la un nivel redus; dacă poți vorbi confortabil, dar nu poți cânta, intensitatea este moderată; dacă nu poți spune decât câteva cuvinte fără să gâfâi, antrenamentul este intens.

O variantă mai simplă este utilizarea dispozitivelor speciale pentru cuantificarea parametrilor sportivi. Iată care sunt aspectele de care trebuie să țineți cont când achiziționați un dispozitiv pentru monitorizarea nivelului de activitate fizică.

cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor

Zonele de antrenament Pentru fiecare zonă de antrenament sunt exerciții variate ca mod de execuție, timp, intensitate. La inițierea antrenamentelor se recomandă intercalarea antrenametelor din zonele 1,2, 3 pentru săptămâni, de obicei 3 sesiuni săptămânale de câte 30 minute, crescând ușor durata.

cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor

Sunt necesare aceste reguli pentru a dezvolta un nivel de bază de rezistență și anduranță pentru a susține antrenamentele viitoare fără  afectare musculară. Ulterior urmează săptămâni în care se pot efectua 5 sesiuni săptămânale a câte 30 minute antrenament  din celelalte zone.

Banda de alergare intensă - 30 de minute - 20 de minute; Stepper - 10 minute.

De reținut! Această metodă de calcul este un ghid. Pentru o detaliere a variațiilor ritmului discutați cu un medic sau cu antrenorul din sala de sport.

cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor

Țineți cont de faptul că anumite medicamente, mai ales cele pentru hipertensiunepot reduce ritmul cardiac maxim și pot astfel scădea zona de obiectiv pentru ritmul cardiac. Discutați cu medicul în acest caz.

cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor

Asociația Americană a Inimii menționează că o metodă tradițională de a testa dacă intensitatea este potrivită pentru tine, este umătoarea: dacă nu poți purta o conversație, dacă nu poți vorbi în timp ce te antrenezi, înseamnă că intensitatea este prea mare. Dacă ai afecțiuni ale inimii sau ești într-un program de reabilitare cardiacă discută cu medicul privind exercițiile fizice pe care le poți efectua fără să îți pericliteze starea de sănătate.

Dacă suferi de anumite boli, esți supraponderal, trecut de 40 de ani sau ai avut un stil de viață sedentar în ultima perioadă, este recomandat să consulți medicul înainte de a începe un program de antrenament. Asta deoarce obiectivul de ritm cardiac permis poate necesita o recalculare profesionisă pentru a nu pune sănătatea în pericol.

cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor

Ritmul cardiac se poate măsura manual află de aici cum dar se pot utiliza și acele gadget-uri care măsoară automat pulsul și alți parametri și conferă chiar monitorizare pe durata antrenamentelor. Reproducerea, chiar și parțială, este interzisă!

cea mai bună frecvență a pulsului de ardere a grăsimilor