Alimente care te ajută să arzi calorii (şi grăsimi!) - CSID: Ce se întâmplă Doctore?

Ce ar trebui să mănânce pentru a arde grăsime

Care sunt cele mai eficiente exercitii pentru un abdomen plat

Dar dacă nu vrei să alternezi între cele două variante pentru că ai de gând să concurezi înviitorul apropiat?

Cu alte cuvinte, vrei o strategie de dietă care combină avantajele ambelor tipuri de programe de mai sus astfel încât să poţi fi cât mai masiv şi cât mai definit pe parcursul întregului an. Este esenţial să îţi întelegi adecvat tipul somatic, pentru a putea să-ţi păstrezi metabolismul într-o fază optimă pentru dezvoltarea masei musculare. În programul pe care l-am făcut, hardgainer-ii, vor putea consuma multe alimente bogate în grăsimi, ceea ce îi va ajuta să-şi atingă scopul.

ce ar trebui să mănânce pentru a arde grăsime

Cei care nu au un metabolism atât de rapid vor afla sfaturi despre cum să adaugi masa musculară fără să adauge şi grăsime. Iată o scurtă trecere în revistă a principalelor tipuri somatice.

ce ar trebui să mănânce pentru a arde grăsime

Ectomorf: Ai o constituţie mai degrabă longilină, subţire şi ai dificultăţi în a pune masă musculară. Cea mai bună strategie e să creşti numărul de calorii consumate zilnic punând accentul pe carbohidraţi cu digestie lentă, grăsimi buneşi proteine.

Dar pui, de asemenea, şi o cantitate moderată de grăsime pe măsură ce creşti în greutate.

Căi de a pierde grăsime corporală

Vezi Rata Metabolică Bazală. Dar cea mai mare proporţie din ce mănânci ar trebui să fie constituită din alimente integrale: carne slabă, legume şi carbohidraţi complecşi.

ce ar trebui să mănânce pentru a arde grăsime

Endomorf: Creşti în greutate foarte rapid, dar majoritatea kilogramelor sunt reprezentate de grăsime. Acest tip somatic beneficiază cel mai bine de o creştere a ratei metabolice şi de arderea grăsimilor depozitate pentru energie şi declanşarea creşterii musculare. Ce să faci: revizuieşte-ţi programul de antrenament şi nutriţie, incluzând toate sfaturile din lista noastră pe care nu le urmezi deja. Acestea sunt caloriile arse doar pentru procesele fiziologice normale.

Deci, aceasta e vestea cea bună: arzi mai multe calorii pentru RMB decât pentru antrenamente.

ce ar trebui să mănânce pentru a arde grăsime

Sfaturile noastre te vor ajuta să dezvolţi această componentă a arderii caloriilor, fără să trebuiască să măreşti volumul de antrenament. Bineînţeles, ar trebui incluse şi câteva exerciţii care te vor ajuta să arzi şi mai multe calorii.

ce ar trebui să mănânce pentru a arde grăsime

Pot chiar sprijini acumularea de masă musculară, în timp ce arzi grăsimea. Înmulţeşte-ţi greutatea în kilograme cu 2. Înmulţeşte-ţi înălţimea în cm cu 6.

SCAPĂ DE BURTĂ ÎN DOAR 7 ZILE

Înmulţeşte-ţi vârsta cu 5. Bărbaţi: Adaugă primele două numere şi scade al treilea. Apoi adună 5. Femei: Adună primele două numere şi scade al treilea.

  1. Scădere în greutate psihică
  2. Intrăm în posesia datelor dvs.
  3. Agenții de scădere în greutate tummy tuck
  4. 7 trucuri geniale pentru a arde grăsimile MAI RAPID
  5. Nutritie Trebuie să faci mai mult pentru a fi cu adevărat fibrat decât pur și simplu să reduci aportul de calorii.
  6. Sfaturi esentiale pentru arderea grasimii si cresterea in greutate

Apoi scade încă din rezultat.