Dincolo de curele de slabire “minune”: Cum sa slabesti sanatos cu sfaturi care chiar functioneaza

Nu am slăbit săptămâna asta

Despre nutritie Ai depus multe eforturi pentru a slabi — ai adoptat o alimentatie hipocalorica si ai facut multa miscare, iar cand au aparut rezultatele, te-ai simtit mai bine.

Insa, in prezent, fara vreun motiv, acul cantarului s-a oprit.

nu am slăbit săptămâna asta băuturi calde de slăbit

Aceasta stagnare a greutatii in cadrul unei cure de slabire se numeste faza de platou. Nu fii descurajata! Orice persoana care incearca sa slabeasca se poate confrunta cu o perioada in care greutatea stagneaza, care apare chiar in conditiile in care dieta este urmata cu grija si este insotita de miscare regulata.

nu am slăbit săptămâna asta arderea grăsimilor arzătoare

Faza de platou poate varia de la cateva zile la cateva saptamani si uneori, cateva luni. Intelegand care sunt cauzele care determina faza de platou in slabire, poti decide ce masuri sa iei pentru a evita revenirea la vechile obiceiuri care ti-au adus surplusul ponderal.

Ce anume provoaca faza de platou In primele saptamani ale programului de scadere in greutate se produce o scadere rapida in greutate, care este normala.

Acest lucru se intampla fiindca, atunci cand reduci caloriile, organismul produce energia care ii este necesara initial din eliberarea rezervelor sale de glicogen — acesta este un tip de carbohidrat care se gaseste in muschi si ficat.

Glicogenul este partial compus din apa; asadar, cand glicogenul este ars de catre organism pentru a obtine energie, acesta elibereaza apa, ceea ce determina slabirea prin pierderea apei.

A patra saptamana de #slabestezece si prima stagnare

Efectul este insa temporar. Pe masura ce slabesti, pierzi, pe langa grasime, si din masa musculara.

Cum a slăbit cinci kilograme în doar zece zile. Ioana Ginghină: ”Nu am vrut să slăbesc așa mult\

Muschii mentin rata la care sunt arse caloriile metabolism. Prin urmare, pe masura ce slabesti, metabolismul se reduce, ceea ce inseamna ca arzi mai putine calorii fata de perioada cand cantareai mai mult.

Metabolismul incetinit va reduce pierderea in greutate, chiar daca tu consumi acelasi numar de calorii care te-a ajutat nu am slăbit săptămâna asta slabesti. Cand caloriile pe care le arzi sunt egale cu caloriile pe care le consumi, ai atins faza de platou.

nu am slăbit săptămâna asta pierderea in greutate fara sa stii

Daca aplici aceeasi abordare pe care ai folosit-o cand nu am slăbit săptămâna asta inceput dieta — reducerea numarului de calorii si miscare regulata — iti mentii greutatea, insa nu mai slabesti.

Deci, pentru a slabi mai mult, ai nevoie fie sa cresti nivelul activitatii fizice, fie sa scazi numarul de calorii consumate.

nu am slăbit săptămâna asta va ajuta papaia în pierderea în greutate

Cum depasesti faza de platou Incearca sa vezi partea plina a paharului: ai facut eforturi pentru a scapa de excesul ponderal si ai obtinut rezultate. Faza de platou apare dupa ce ai perseverat in a manca sanatos si a face miscare. Deci, este un lucru bun! Acum trebuie sa schimb ceva, este nevoie de o noua provocare!

Cand ai ajuns in faza de platou probabil ca ai slabit cat a fost necesar, conform programului de slabire pe care l-ai urmat.

De ce slăbești atât de greu, deși faci sport

In cazul in care doresti sa slabesti mai mult de atat, va fi nevoie sa modifici acest program de slabire. Incearca urmatoarele: Reevalueaza-ti obiceiurile.

Sunt situatii cu care majoritatea ne confruntam atunci cand vrem sa slabim.

Reevalueaza alimentatia si activitatea fizica. Asigura-te ca nu ai trisat cu portii de mancare mai mari sau ai scurtat programul de miscare.

Cum am slăbit 4 kg în 24 de zile și cum mă mențin

Cercetarile sugereaza ca abaterile frecvente contribuie la aparitia fazelor de platou. Redu si mai mult numarul caloriilor. Pentru a continua sa slabesti, redu numarul caloriilor, insa nu sub Mai putin de de calorii pe zi pot sa determine senzatia de foame constanta, care creste riscul sa te supraalimentezi.

nu am slăbit săptămâna asta scădere în greutate steele pârâu

Revizuieste-ti programul de miscare. Recomandarile generale sunt de 30 de minute zilnic, aproape in fiecare zi. Insa persoanele care doresc sa slabeasca ar trebui sa faca mai mult de atat si mai des sau sa creasca intensitatea exercitiilor pentru a arde mai multe calorii.

nu am slăbit săptămâna asta pierderea în greutate dorit

De exemplu, daca la programul tau obisnuit, adaugi un exercitiu care presupune ridicarea de greutati pentru a creste masa musculara, te va ajuta in arderea unui numar mai mare de calorii. Gandeste miscarea dincolo de sala de fitness.

  • Cum sa slabesti sanatos, usor si fara dieta in - Veranda Mall
  • A patra saptamana de slabestezece si prima stagnare
  • Cafeaua neagră ajută la pierderea în greutate
  • Unde intervine tehnologia în toată ecuația?
  • Scădere în greutate într-o lună