Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Slabire arata mai musculos. 2. Fa antrenamente de forta

By Radu Antoniu May 9, 0 Cu tricoul pe tine pari subțirel iar cu tricoul jos pari gras? Foarte mulți oamenii nu se pot hotărî dacă să ia masă sau să slăbească pentru că sunt la fel de nemulțumiți de mărimea lor dar și de definire.

Fa o prioritate din a te alimenta corespunzator! In cele ce urmeaza vreau sa iti prezint principalele ajustari pe care poti sa le faci in alimentatie pentru a avea succes in procesul de tonifiere. Nutritia este poate cel mai important aspect cand vrei sa iti definesti musculatura, sa pierzi ultimele kilograme in plus sau sa scapi de tesutul adipos incapatanat din anumite zone.

Cum sa iti definesti musculatura in doar 8 SAPTAMANI

Este important sa iti faci timp pentru cumparaturi, pentru gatit, sa fii pregatit din punct de vedere logistic si sa peste 40 de ani care se luptă să slăbească un jurnal alimentar pentru a monitoriza procesul.

Daca nu ai timp sa iti organizezi alimentatia, atunci fa-ti timp, pentru ca este cheia succesului. Daca nu iti monitorizezi mesele si nu ti le pregatesti in avans nu trebuie sa gatesti toate mesele, trebuie sa stii ce si unde vei mancacel mai probabil vei manca prea mult si astfel iti vei sabota sansele de reusita. Pentru slabire arata mai musculos avea rezultate vizibile, de care sa fii mandru, este nevoie sa mentii un deficit caloric.

Deficitul caloric este raportul negativ intre caloriile ingerate din alimentatie si caloriile convertite in energie pe parcursul unei zile. Numarul de calorii pentru mentinere se calculeaza individual, in functie de anumiti parametri, de catre un nutritionist.

Pierderea din greutate nu asigură neapărat că raportul dintre grăsime și mușchi devine mai bun, din cauză că o mare parte din kilogramele pierdute pot însemna masă musculară. Din păcate asta e o greșeală pe care-o fac o grămadă de oameni și observă că deși au pierdut multă greutate, în final corpul lor încă arată pufos și moale sau au pierdut mult din dimensiunile mușchilor. Tu nu cred că vrei asta… În articolul de azi ai să afli cum să slăbești grăsime fără să pierzi și din masa musculară pentru ca la finalul dietei să arăți definit și musculos. Asta trebuie să faci dacă vrei să ajungi shredded sau ripped. Cei care sunt mai grași și vor să slăbească până la o greutate normală, nu trebuie să-și facă griji decât de menținerea unui deficit caloric modest.

Un alt aspect foarte important intr-un astfel de proces este sa bei mai multa apa. Din cauza deshidratarii, multe persoane tind sa aiba un apetit ridicat.

poate celulele să ardă grăsime slăbit cibubur

Pentru a evita poftele si a respecta deficitul caloric pe care vrei sa il creezi, bea mai multa apa. Astfel, vei hidrata organismul, vei elimina toxinele mai eficient si vei controla senzatia de foame. Pentru a favoriza procesul de ardere de slabire arata mai musculos adipos, fa-ti un program al meselor, astfel incat sa mananci cam o data la 4 ore.

slăbire absolută vs costum subțire pierd luna grasime corporala

Daca mananci regulat, la aproximativ aceeasi ora in fecare zi, alimente bogate in nutrienti si slabe caloric, te vei simti satul, energic pentru ca vei mentine zaharul in sange la un nivel relativ constant in timpul zilei.

Pe langa acest aspect, organsimul se va disciplina, senzatia de foame se va regla si va aparea in apropierea momentului cand vei lua urmatoarea masa, lucru care va diminua considerabil sansa sa mananci in afara planului alimentar stabilit in prealabil.

Incepe ziua cu un mic dejun proteic. O alimentatie care sa contina o portie de proteina la fiecare masa este absolut necesara si in special un mic dejun bogat proteic si slab in carbohidrati. Sunt din ce in ce mai multe studii stiintifice care demonstreaza asta. In primul rand, stimuleaza sinteza proteica dupa o noapte intreaga in care nu ai mancat nimic, hranind muschii si astfel ajutand la o recuperare optima si la un viitor antrenament mai eficient.

Secretul #2: Poti Modifica Rapid Compozitia Corporala

De asemenea un astfel de mic dejun este slab caloric ceea ce te ajuta sa controlezi mult mai usor cantitatea de calorii pe care o mananci pe durata zilei. Daca ai mai tinut diete in trecut atunci stii ca unul din factorii care te limiteaza sa ramai consecvent si sa ai rezultate pe termen lung este foamea si dorinta de a rontai cate ceva in timpul zilei.

Cand starea de satietate lipseste, majoritatea persoanelor care au ales sa faca o schimbare in alimentatie deviaza de la alegerile sanatoase. Fără carbohidrați la micul dejun. S-a promovat excesiv că un mic dejun sănătos trebuie să conțină ovaz, cereale integrale, fructe, fresh de fructe, pâine prăjită, etc. Adevărul este fara sa fiu răutacios că acest tip de mic dejun este cea mai rapidă modalitate să te îngrași.

Care e corpul la care vrem să ajungem?

La trezire, nivelul cortizolului este ridicat iar corpul folosește grăsimile ca sursă de energie arzând astfel grăsimi pe pilot automat. Mâncând carbohidrați dimineața, nivelul insulinei crește. Astfel va bloca cortizolul și va micșora nivelul de zahăr din sânge rezultatul fiind creșterea senzației de foame pe tot parcursul zilei și incetinirea procesului de ardere al grasimilor.

pierderea in greutate pe perioada mea gel de slăbire tentang

Consumă-ți mereu porția de carbohidrați după antrenament. Una din cauzele principale ale obezității este consumul ridicat de zahăr. Astfel depunerea de țesut adipos este strâns legată de rezistența la insulina a fiecarui individ în parte.

Una dintre cele mai bune metode prin care îți poți îmbunătăți sensibilitatea la insulina este sa te antrenezi regulat. În momentul când te antrenezi, mușchii tăi devin mai sensibili la insulină și trimit un semnal creierului prin care scade nivelul glicemiei din sânge, depozitând carbohidrații în muschi.

1. Un deficit caloric corect

Carbohidrați la cină. Deja te-ai contrariat. Seara, când te pregătești de somn, corpul secretă serotonină hormon responsabil cu relaxarea corpului și cu somnul.