Dieta Myprotein | Alimentație pentru un stil de viață sănătos - Myprotein Blog

Slăbește stilul de viață, Slabeste cu un stil de viata sanatos | Dieta | alegsatraiesc.ro - De 20 de ani pretuieste femei ca tine

Din ce în  ce mai mulţi oameni au înţeles că sănătatea este cea mai importantă şi se menţine cu puţin efort, pe care sunt dispuşi să îl facă. În ceea ce priveşte alimentaţia, nu este la îndemâna oricui să consume sută la sută produse bio sau raw deoarece sunt încă destul de scumpe raportat la veniturile medii înregistrate la noi în ţară. Dar ce putem face chiar dacă nu ne permitem să alocăm un buget generos achiziţionării produselor alimentare?

Posted at h in DietHealth by roxana. Toate sunt sentimente pe care obișnuiam să le asociez cu mâncarea. E o combinație teribilă, care ne-a adus pe majoritatea în punctul în care am dezvoltat o relație nesănătoasă cu mâncarea.

centru de pierdere în greutate din bhilai corp de slăbire cu cafeină

Spre exemplu, dacă ceva bun se întâmplă în viața noastră, ce facem? Sărbătorim cu mâncare.

Slabeste cu un stil de viata sanatos

Dacă un lucru rău se întâmplă? Ne alinăm cu mâncare. Cred că e un pattern familiar pentru prea multă lume — și extrem de nesănătos, pe toate planurile. Și nu e doar atât, e presiune socială, noua obsesie a lifestyle-ului sanatos și multe altele care ne afectează sănătatea și relația atât cu mâncarea, dar și cu propriul corp. Dar eu nu pot decât să vă povestesc experiențele mele, așa că am invitat-o la dialog pe Antonia Teaha, o persoană extrem de îndreptățită și avizată să vorbească pe subiect.

După ce a slăbit 41 de kilograme prin propiile forțe și și-a schimbat viața la de grade, a devenit health coach și vlogger la propriul brand, WillDiet, din dorința de a ajuta și de a ghida și alte persoane spre aceleași slăbește stilul de viață, fără prejudecăți sau diete miracol.

  • Stilul de viaţă sănătos, cea mai bună cură de slăbire | Dietă şi slăbire, Sănătate | alegsatraiesc.ro
  • Slabeste si adopta un stil de viata sanatos!

Cum ți-ai slăbește stilul de viață relația deficitară cu mâncarea? De când mă știu am fost un copil pufos, grăsuț. Situația a continuat și în adolescență, prin urmare experiența mea s-a îmbogățit cu multe diete, pentru că deși această trăsătură nu m-a afectat când eram copil, în perioada pubertății am devenit foarte complexată de faptul că toate fetele erau slabe sau aveau forme de zeițe, pe când eu luam forma unui Buddha fericit. Și după anii adolescenței dietele au continuat.

Toate aveau rezultate, dar evident, după ce le încheiam, îmi reintram în forma originală, dar mai adăugam niște kilograme. Așa am ajuns la 21 de ani să am 96 de kilograme, la 1,58 metri înălțime.

Dieta combinaţiilor alimentare – slăbire şi stil de viaţă sănătos!

Deja Buddha era ușor invidios. Acum lăsând umorul la o parte, sănătatea mea începea să devină o problemă din ce în ce mai mare, până când m-am trezit cu dureri foarte mari de șolduri și de spate, cauzate de surplusul de greutate. În momentul acela două lucruri mi-au fost foarte clare: în primul rând nu mai puteam continua așa și în al doilea rând clar dietele nu erau o soluție pe termen lung, trebuia să fac lucrurile ALTFEL.

Ei bine, decizia de a face lucrurile altfel a reprezentat un nou început. Odată ce am înțeles ce este mâncarea, ce scop are și cât de slăbește stilul de viață este corpul uman, am observat că nu era tratată o altă parte care avea un impact major: latura psiho-afectivă, adică felul în care funcționează mintea și emoțiile noastre.

Dacă ea nu ar conta, ar fi de ajuns doar să știi informațiile, dar cum aparent nu este, m-am apucat să studiez percepțiile pe care le avem față de mâncare, relația pe care o avem cu ea, cum ne folosim de ea, ce factori ne influențează comportamentul când vine vorba despre hrană. Evident, în procesul acesta de cercetare și observare, am fost primul studiu de caz. Așa am observat că mâncam când eram tristă, când simțeam că scap lucrurile de sub control; slăbește stilul de viață mă foloseam de scutul format din kilogramele în plus că să fiu recunoscută pentru inteligența mea și nu pentru aparență; că foloseam mâncarea că o alinare, ca o scăpare de toate laturile neplăcute din viața mea, că mai apoi să mă și învinovățesc.

25 de sfaturi pentru a slăbi ajută epistanul să ardă grăsimea

Deși, conștient, știam care este scopul original al mâncării, eu o foloseam ca orice numai drept combustibil nu. În fond, mâncarea nu este bună sau rea, nu este terapeut, nu este flagelator, nu poți avea ibs fără slăbit moralitate, este menită să ofere corpului energie și resurse să se regenereze, să funcționeze.

De ce dezvoltam relații nesănătoase față de mâncare? Am spus mai sus că mâncarea are un scop obiectiv, cu toate acestea noi asociem încă de mici mâncarea cu emoții, cu trăiri.

este esențial barele de slăbit 5 cele mai eficiente moduri de a pierde în greutate

Suntem ființe sociale, iar în țările balcanice momentele cu o încărcătură socială mare, cele de sărbătoare sau de jelire sunt marcate cu ajutorul mâncării. Din start, creierul nostru asociează mâncarea bună cu un context social pozitiv, de integrare, de apartenență. Legătura această continuă să fie întărită și prin reclame, filme, seriale etc. Nu cred că am văzut prin filme mese decadente cu salate. Pe lângă această legătură din subconștient, intervine și partea fiziologică: atunci când mănânci ceva ce îți place, corpul tău eliberează endorfine și ai senzația de fericire.

Când repeți tipul acesta de comportament ajungi să folosești mâncarea ca un mecanism de gestionare al emoțiilor dificile. Așa cum unii oameni folosesc sportul, jocurile video, fumatul ș. Mai există și factorul exterior de aparență, de trend, care poate încuraja găsirea unei soluții rapide, care să trateze simptomul kilogramele în plus și nu cauza relația deficitară.

arzător de grăsimi tip 2 Pierdere în greutate băutură naturală

Aici dietele își au partea lor de vină. Majoritatea funcționează pe termen scurt însă nu modifică obiceiurile, perspectiva pe care o ai asupra alimentației, felul în care te raportezi la mâncare. Ce legătură au dietele cu modul în care privim mâncarea? Din punctul meu de vedere, dietele oferă o perspectivă foarte îngustă asupra alimentației și asupra vieții.

Este un fel de a băga mizeria sub preș.

Slabeste si adopta un stil de viata sanatos!

Nici o dietă nu m-a învățat că sunt perfect OK așa cum sunt. M-au învățat în schimb că totul trebuie să fie un chin, slăbește stilul de viață nu trebuie să îmi placă mâncarea, că sunt condamnată, din cauza tipologiei corpului meu, să trăiesc o viață fără gust, fără savoare, ca să pot să fiu frumoasă și sănătoasă.

Intră în contul tău sau înregistrează-te pentru a posta un comentariu. Răspunde-i Anamaria Tigan

Ori eu sunt o gurmandă. Lăsând la o parte relația deficitară pe care am avut-o cu alimentația, mie chiar îmi place mâncarea.

sfaturi pentru pierderea în greutate 101 modalități de a pierde grăsimea pură a corpului

Dacă reprim partea astea îmi creez frustrări. Nu trebuie să îmi integrez viața într-o dietă, trebuie să învăț cum să mă hrănesc, de ce are nevoie corpul meu, cum să îmi ascult corpul și să integrez hrana și stilul de viață sănătos în existența mea.

Crezi că există o cultură a dietelor? În era vitezei, nimeni nu are timp pentru nimic.

SLABESTE IN TIMPIL SOMNULUI

Ce înseamnă, de fapt, un stil de viață sănătos? Cum vezi obsesia generației noastre cu acest stil de viață sănătos? Un stil de viață sănătos implică pe de-o parte latura fizică, iar pe de altă parte implică și latura emoțională: relația pe care o ai cu corpul tău, igiena mentală, relația pe care o ai cu mâncarea și alte adicții, gestionarea și procesarea corespunzătoare a emoțiilor de orice fel.

  • Dieta Myprotein | Alimentație pentru un stil de viață sănătos - Myprotein Blog
  • Dieta combinaţiilor alimentare — slăbire şi stil de viaţă sănătos!

Mi-aș dori să devină un trend stilul acesta de viață sănătos. De fapt, mi-aș dori să fie mai mult decât un simplu trend. Nu ajută prea mult nici trendurile alimentare sau dietele care culpabilizează ba un macronutrient, ba pe celălalt.

Am văzut de nenumărate ori declarații de război carbohidraților pentru că aceștia sunt înțeleși exclusiv ca paste făinoase, dulciuri și pâine. Carbohidrații sunt țapii ispășitori. Sau grăsimile, depinde după ce dietă te iei.

Slabeste si adopta un stil de viata sanatos! – Alege sa fii sanatos!

Mâncarea nu are moralitate, ea are scop, funcție. Nu totul este alb și negru din păcate, iar parte din stilul de viață sănătos ar trebui să fie și un sistem de gândire critică, pentru discernerea informației. Fără acest sistem ești influențabil, nesigur. Cum poți ajunge să ai un stil de viață sănătos și o relație sănătoasă cu mâncarea?

Abonează-te la GLAMOUR pe un an și primești un set cadou Biotherm

Informarea în primul rând! Informare despre nutriție și sport și aplicarea personalizată a cunoștințelor obținute pe propriul corp și stil de viață. După cum spuneam trebuie să integrezi stilul de viață sănătos în viața ta, ceea ce implică și să regândeșți lucrurile, să schimbi perspectiva pe care o ai asupra mâncării sănătoase, pentru că DA, poate să fie GUSTOASĂ!

E clar că mâncam toți sănătos dacă pieptul de pui fiert cu doi morcovi erau un deliciu culinar. Trebuie să ieși din canoanele vechi, să te joci un pic cu mâncarea.

Apoi vine partea un pic mai complicată, cea de terapie. Tu cu ține, tu cu un coach Hey! Este o percepție greșită că un proces îndelungat este un simplu efort al voinței. Schimbarea stilului de viață ține de implementarea unor obiceiuri sănătoase, înlocuirea unor comportamente care nu îți fac bine, cu unele care te susțin.

Ultima partea și cea mai complicată este cea de iubire de sine. Schimbarea stilului de viață, slăbitul necesită timp, compasiune față de propia persoană, iubire, nu biciuire, nu reprimare.

Motivație pentru o viață sănătoasă

Un număr pe cantar nu îți oferă instant fericire, nici iubire de sine. Apoi, ca și succesul, o dată ce ți-ai atins scopul, trebuie să te menții și să fii pregătită pentru fluctuații. În viața unei femei apar diverse evenimente, unele prevăzute pubertatea, nașterea, menopauzaaltele neprevăzute depresie, anxietate etc care pot influența relația noastră cu mâncarea, sănătatea, numărul de kilograme, iar în aceste momente trebuie iar să practici acceptarea de sine, compasiunea, să nu începi pierdere în greutate vaneitate te flagelezi, să nu cedezi presiunii sociale de a fi mama perfectă care a revenit într-o săptămâna la greutatea inițială, doamna care îmbătrânește perfect și tot așa.

Fotografii de Costruț.