ŞTIRILE ZILEI

Somnul te ajută să slăbești, Cum să slăbești în timp ce dormi

De cele mai multe ori, procesul de slăbire include o dietă moderată care să conţină proteine, legume şi carbohidraţi, toate acestea combinate cu antrenamente cardio şi greutăţi. Dar mulţi dintre noi uităm de beneficiile pe care le are somnul, dar mai ales cât de mult ne ajută în procesul de slăbire.

Ei bine, studiile de ultima ora arata ca si somnul are un cuvant de spus. Dormind suficient, hormonii tai vor fi influentati pozitiv si astfel nu vei manca excesiv. Daca de obicei dormi putin, dar la un moment dat adopti o igiena corespunzatoare a somnului, vei pierde din greutate fara sa schimbi prea somnul te ajută să slăbești din alte lucruri.

somnul te ajută să slăbești cele mai bune fursecuri pentru a slabi

Lipsa de somn ingrasa Cu cat dormi mai putin, cu atat esti mai amenintata de a deveni supraponderala. Hormonii care controleaza apetitul alimentar sunt afectati de lipsa somnului. Cand acesta e insuficient, in organismul tau creste nivelul de grelina, hormonul foamei, creandu-se astfel conditii pentru supra-alimentare. Un alt hormon afectat de lipsa de somn este cortizolul, hormonul stresului, si el implicat in reglarea metabolismului.

somnul te ajută să slăbești furtuna de slabire

In ziua in care esti obosita prin pricina somnului, vei consuma mult mai multi carbohidrati. Inserarea ar trebui sa fie semnalul cel mai puternic ca se cuvine sa te pregatesti pentru o stare mai putin alerta.

somnul te ajută să slăbești pierderea de grăsime de vită alimentată cu iarbă

Incepe prin a stabili ora la care ar trebui sa te trezesti si da inapoi sapte ore si jumatate. Nu consuma cafea dupa-amiaza si nu te culca flamanda sau prea satula.

Importanta somnului intr-un program de slabire Miscarea si alimentatia sunt cu adevarat importante, insa calitatea somnului a fost ignorata cu adevarat. Majoritatea Antrenorilor Personali omit acest aspect. Vreau sa abordam 6 puncte importante despre cum lipsa somnului ne poate afecta rezultatele intr-un program de slabire.

Consuma alcool cu moderatie si niciodata pentru a adormi mai repede. Incearca sa inlocuiesti cascatul la televizor cu discutii dragastoase in pat.

De asemenea, evita acumularea undelor electromagnetice, care si ele perturba somnul — asta inseamna sa nu mearga televizorul, radioul sau calculatorul in camera in care dormi.

🍀Top 9 alimente care ard grasimea de pe corp - Eu stiu TV

Organismul se obisnuieste sa adoarma la o anumita ora, dar numai daca aceasta e relativ stabila.