STUDIU: Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea în greutate

Aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate

Pentru copii

Acest lucru se intampla pentru ca suntem diferiti si abia acum incepem sa intelegem aceasta diversitate, scrie med. Ce dieta alegem pentru a slabi? Niciuna dintre aceste optiuni nu este mai buna decat cealalta: eliminarea carbohidratilor sau a grasimilor din alimentatie reuseste sa duca la scaderea in greutate in aceeasi proportie, constata autorii studiului.

  1. Slăbește în timp ce alăptezi
  2. Modificări simple zilnice pentru a pierde în greutate
  3. Scădere în greutate 1 kg pe lună
  4. STUDIU: Consumul de fibre ar putea ajuta la pierderea în greutate
  5. Pierdere în greutate leo messi
  6. Nu toate recomandările și teoriile privind pierderea în greutate sunt dovedite și adevărate.

Mai mult, cercetatorii au analizat daca nivelul de insulina din organism sau genotipul unei persoane ar putea prezice succesul uneia dintre cele doua tipuri de dieta. Raspunsul a fost in ambele cazuri negativ. Christopher Gardner, profesor de medicina la Universitatea Stanford si autorul principal al studiului. Ce factori influenteaza succesul pierderii in greutate?

Vezi mai multe articole din categoria stiinta-sanatate Pentru noul studiu, Ma şi coautorii au împărţit în două grupe de adulţi obezi cu sindrom metabolic. Una dintre grupe a urmat dieta recomandată de American Heart Association AHAiar cealaltă avea ca scop consumul a minimum 30 de grame de fibre pe zi. Dieta AHA recomandă ca adulţii să consume zilnic 25 până la 30 de grame de fibre pe zi, din alimente precum legumele şi cereale integrale, în condiţiile în care consumul mediu în Statele Unite ale Americii este de 15 grame de fibre pe zi. Regimul alimentar AHA cere o creştere a aportului zilnic de fructe şi legume, cereale integrale şi alimente bogate în fibre şi proteine slabe, reducând consumul de zahăr, sodiu, alcool, grăsimi saturate şi trans, colesterol şi includerea peştelui în dietă, de două ori pe săptămână. Persoanele participante la studiu în grupa AHA au primit recomandări personalizate referitoare la numărul de calorii şi cantitatea de grăsimi saturate consumată.

Cercetarile realizate anterior au aratat ca o serie de factori, inclusiv markerii genetici, nivelul de insulina ce ajuta la reglarea nivelului de glucoza din organism si microbiomul ar putea influenta pierderea in greutate. Noul studiu, publicat recent in jurnalul "JAMA", si-a propus sa arate daca acesti factori ar putea ajuta o persoana sa decida care dintre dietele alimentare ar fi mai eficienta pentru a pierde in greutate.

  • CUM SĂ URMAȚI O DIETĂ DE REDUCERE PENTRU PIERDEREA îN GREUTATE - FITNESS -
  • 20 De Alimente cu Cele Mai Bune Rezultate in Pierderea Greutatii! - alegsatraiesc.ro
  • Cea mai bună dietă pentru pierderea în greutate - Fructe

Pentru a realiza acest studiu, aportul de grăsimi pentru pierderea în greutate au recrutat voluntari de ambele sexe si cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani pentru a analiza daca factorii biologici dicteaza pierderea in greutate. Participantii au fost impartiti in doua grupuri: cei care au adoptat dieta low-fat cu un aport scazut de grasime si cei care au urmat dieta low-carb cu un aport scazut de carbohidrati.

scade scăderea în greutate ldl pot mânca ovăz ca să slăbesc

Acestia au fost instruiti sa tina dieta alimentara pentru un an de zile. Voluntarii au participat la doua activitati de pre-studiu, ale caror rezultate au fost ulterior testate ca predictori pentru pierderea in greutate. Mai mult, genomul lor a fost secventiat pentru ca oamenii de stiinta sa poata cauta modele genetice asociate cu producerea de proteine ce modifica carbohidratii sau proceseaza grasimile.

pierde comanda în greutate îmbunătăți metabolismul pierde în greutate

Ulterior, participantii au efectuat un test de insulina ce a constat in consumul de sirop de porumb pe stomacul gol pentru a masura raspunsul organismului la insulina. In primele opt saptamani de studiu, participantilor li s-a sugerat sa isi limiteze consumul de carbohidrati sau grasime cu circa 20 de grame.

Coridor alimentar cu calorii

Dupa cea de-a doua luna, cercetatorii au instruit participantii sa faca mici ajustari dietei alimentare, adaugand treptat de la 5 la 15 grame de grasimi sau carbohidrati, urmarind sa ajunga la un echilibru pe care sa il mentina pentru tot restul vietii.

La finalul celor 12 luni, participantii care au urmat o dieta cu un continut scazut de grasimi consumau circa 57 de grame de grasimi, iar cei care urmau dieta low-carb consumau aproximativ de grame de cabohidrati pe zi.

Prin comparatie, inainte de inceperea studiului, aportul de grasime consumat de participanti era de 87 de grame pe zi, iar cel de carbohidrati ajungea la de grame.

Rezultatele studiului Dupa cele 12 luni de studiu, cercetatorii au analizat progresele participantilor in termeni de greutate, compozitie corporala, nivelul de insulina si aportul de grasime si carbohidrati. Pana la finalul studiului, participantii au reusit sa piarda, in medie, circa 13 kilograme.

aportul natural de zahăr pentru pierderea în greutate Pierdere în greutate veche de 5 luni

Cu toate acestea a existat o variabilitate mare intre participantii: in timp ce unii dintre acestia au reusit sa piarda in greutate pana la 60 de kilograme, altii s-au ingrasat cu pana la 20 de kilograme.

Avand in vedere ipoteza de la care au pornit cercetatori in efectuarea acestui studiu, nu a fost gasita nicio asociere intre modelul genotipului sau nivelul initial de insulina si gradul de succes al dietelor alimentare. Christopher Gardner.

pierderea în greutate a pilotului f1 studiu de pierdere în greutate invokana

Pana atunci, specialistii subliniaza ca strategia fundamentala pentru a pierde in greutate - indiferent de tipul de dieta alimentara ales - este similara, asa incat este recomandata limitarea consumului de zahar, faina nerafinata si marirea aportului de legume.