Ierarhizarea pierderii de grăsime

Răspunsul 1: Heck da, merită - faima, averea, femeile Am făcut mai multe filmări profesionale de model de fitness și am fost în unele dintre revistele mainstream, iar plata este o prostie. Și faimă? Cu excepția cazului în care îți plac puii în stil Borat, de la tipul care lucrează alături de tine la sală, care miroase întotdeauna la carne de vită și brânză uneori cu un indiciu de ceapănimeni din lumea reală nu îi pasă cu adevărat de pachetul tău de șase.

Dar nu cred că asta întreabă cu adevărat.

Cum de a elimina grasimea abdominala cum ar fi culturism

În adâncime, indiferent dacă ierarhizarea pierderii de grăsime recunoaștem sau nu, toți vrem să fim în formă excelentă cu un pachet de șase ani, să arătăm excelent într-un bikini sau pantaloni scurți de bord etc. Asta este ca și cum ai întreba pe cineva dacă vrea să fie bogat. Bineînțeles că o fac.

Iată adevărul.

By Radu Antoniu September 3, 0 Pentru mine, să renunț la micul dejun și să mănânc mese mari seara a fost cheia spre scăderea în grăsime cu ușurință. La fel a fost și pentru alte sute de oameni cu care am lucrat online. Am învățat pentru prima oară despre Intermittent Fasting în vara anuluicând am descoperit Kinobody. Greg făcea asta de câțiva ani și m-am hotărât să încerc și eu. După ce am încercat IF pentru o săptămână, nu am mai mâncat niciodată dimineața.

De unde știu? Sunt în domeniu de mai bine de un deceniu.

se potrivesc cu cric

De ierarhizarea pierderii de grăsime credeți că atât de mulți antrenori de gimnastică sunt la fel de flăcări ca și populația generală? Doar pentru că majoritatea habar nu au despre ceea ce fac nu înseamnă că nu este posibil.

O să recunosc, sunt prea ocupat acum pentru a face din aceasta o piesă lustruită doar lucrurile plătite primesc tratamentul complet de editare - haha. Dar sunt pasionat de acest subiect pentru că aud atât de mulți oameni de fitness proclamă că nu este posibil. Așa că o să renunț și să scot câteva gloanțe puncte de referință pe acest subiect. Sperăm că încercări documentare de pierdere în greutate învăța un lucru sau două pe parcurs.

Este mai bine în acest fel - autentic, necenzurat și netăiat. Voi încerca să sparg câteva mituri comune ale industriei și să vă ofer câteva sfaturi practice. În primul rând, vreau să știți că cel puțin oarecum știu despre ce vorbesc în legătură cu acest subiect. Iată o poză improvizată, întâmplătoare, pe care am publicat-o pe contul meu de Twitter a doua zi, ca răspuns la un e-mail care spunea că oamenii nu pot fi smulși pe tot parcursul anului și oamenii de fitness nu arată ca fotografiile aerografate pe site-urile lor.

Această fotografie nu este cumpărată cu fotografii, nu am niciun bronz, nu m-am deshidratat sau pompat și nu mă antrenez pentru nimic anume. Tocmai mi-am scos tricoul și l-am smuls. Destul de bine pentru mine, despre care știu că nu-ți pasă nimic personal.

fata arzatoare de grasimi

Vrei doar să știi cum te pot ajuta să iei și să rămâi sfâșiat. Sa mergem. Exercițiul este relativ inutil pentru pierderea de grăsime, cel puțin asta m-a învățat știința și anii mei de probe anecdotice. În cercetarea unui proiect curent, m-am uitat la zeci de studii, iar rezumatul este acesta: A Dieta reprezintă majoritatea pierderilor de grăsime ale oamenilor.

Beneficiile Intermittent Fasting Pentru Pierdere de Grăsime

B Exercițiile fizice sunt ineficiente numai pentru pierderea de grăsime, fără modificări dietetice. C Exercițiul adăugat la un plan de dietă vizat nu este chiar atât de eficient pentru pierderea de grăsime decât dieta singură! Pentru ce este bine exercitiul? Este excelent pentru a determina ce tip de greutate pierzi. Acest lucru este important, deoarece mușchiul slab este ceea ce oferă corpului tău forma, definiția și tonul. Ar trebui să depui acest efort pentru a-ți îmbunătăți dieta și pentru a-ți pregăti forța pentru a-ți construi și configura corpul.

Nu aveți nevoie de 20 de ore de cardio pe săptămână sau de ședințe de antrenament de 2 zile pe zi pentru a vă smulge sau pentru a încerca să faceți o dietă neplăcută - nu funcționează. Ai nevoie de zile de antrenament pentru forță și o dietă solidă pentru pierderea grăsimilor.

pierderea in greutate scapa de celulita

Acest lucru este realizabil și realist ca un plan pe termen lung. Ce tip de antrenament de forță ar trebui să faci? De aici începe dezbaterea, dar asta este o altă dezbatere pentru încă o dată. Întrucât dieta este cea mai importantă bucată de pierdere de grăsime, să trecem la asta: 5.

Opțiunile alimentare vor fi întotdeauna cel mai important pas în ierarhia pierderilor de grăsime. De ce? Este practic imposibil să rămâneți în deficitul de calorii relativ necesar pierderii de grăsime, cel puțin pentru o durată semnificativă de timp, dacă faceți alegeri alimentare proaste.

Nu ierarhizarea pierderii de grăsime reduce caloriile în timp ce mâncați prostii și vă așteptați să rămâneți la curs. Aici eșuează sistemele punctuale sau alte diete de contorizare a caloriilor. Alimentele false ca acestea sunt doar calorii goale, fără nutrienți funcționali.

Nu au efecte asupra sațietății sau hormonilor care reglează apetitul și aportul de energie. Vă veți simți permanent înfometat, lipsit și alimentație mizerabilă pentru aceste alimente. Cu alte cuvinte, veți simți în permanență ca și cum mori. Cu această abordare, a te smulge nu merită. Până la urmă, te vei trezi alături de câteva cutii goale de gogoașe dintr-un chef necontrolat. Pe măsură ce motivația scade, timpul dintre aceste binges va fi din ce în ce mai scurt. Într-o zi vei ajunge să realizezi că mănânci prostii aproape în fiecare zi și ai renunțat complet la planul tău de pierdere de grăsime.

Acesta este motivul pentru care oamenii își aduc și pleacă aceste planuri. Nu sunt sustenabile.

Cum să Facă Intermittent Fasting Pentru Pierdere de Grăsime

Și nu se datorează faptului că TU a ierarhizarea pierderii de grăsime din dietă. Sistemele de puncte și numărarea caloriilor pot funcționa pe termen scurt, dar funcționează rar pe termen lung Deși este nevoie de o disciplină incredibilă pentru a rămâne într-un deficit de calorii țintit, cu alegeri alimentare slabe deoarece alimentele rafinate nu au niciun efect asupra sațietății și sunt atât de ușor de ierarhizarea pierderii de grăsimenu este atât de greu să o faci atunci când le faci pe cele bune.

Puteți rămâne în deficitul de calorii necesar pierderii de grăsime, oferind în același timp organismului dvs. Ceea ce înseamnă că puteți menține un fizic în formă pe tot parcursul anului, un procent redus de grăsime corporală, să arate nemaipomenit și să ai o sănătate și o vitalitate deosebită.

Nu mai sunt yo-yo'ing. Nu este vorba despre practici ciudate, misterioase sau despre schemele rapide care vă sunt comercializate. Pur și simplu este vorba să mănânci mai multe alimente adevărate A.

Dietele cu conținut scăzut de carbohidrați funcționează excelent pentru populațiile sedentare și bolnave obezi, diabet de tip IIpentru a-și îmbunătăți sănătatea ierarhizarea pierderii de grăsime a pierde în greutate.

Dar nu te va scoate în formă modelul de fitness. Nivelurile dvs. Puteți obține carbohidrații de care aveți nevoie din legume și fructe întregi Cercetările implică faptul că pentru populațiile obeze și sedentare, un plan cu conținut scăzut de carbohidrați este cea mai bună abordare pentru a îmbunătăți biomarkerii sănătății, a reduce rezistența la insulină și a pierde în greutate. Dacă a fost în preajmă în vremurile de peșteri, puteți mânca. Dacă nu, probabil, ar trebui să o evitați.

Ce zici de pește, pui și legume? Ce zici de pizza, gogoși, coșuri și chipsuri? Aceasta este practic abordarea Paleo pe scurt: suficient de clară, concisă și simplă, nu? De aceea, îmi place ca un șablon de pornire pentru majoritatea oamenilor care nu dau cu adevărat o idee despre fitness spre deosebire de un tip obsedat ca mine.

Ei nu trebuie să vă faceți griji pentru calculatoarele de calorii, prescripțiile de macronutrienți, jurnalele alimentare sau orice alte metode de nivel superior. Dar rar este suficient ca cineva să fie sfâșiat - acesta este un alt joc de minge cu un alt set de reguli.

slabire dal

Sportivii și antrenorii de rezistență obișnuiți care urmează tendințele scăzute de carbohidrați sunt o greșeală. Nu-mi pasă ce spune un cercetător care nu are formă, care stă în biroul său fumând o țeavă de tutun. Ceea ce funcționează pe tablă este diferit de ceea ce funcționează în lumea reală.

Este ca în lumea ta antreprenorială - poți fie să asculți studentul MBA care teoretizează despre chestii, fie tipul care a construit de fapt afaceri în lumea reală. Nu mă vei convinge niciodată că un lucrător de birou obez, rezistent la insulină, sedentar, care vrea doar să-și poată vedea din nou, ar trebui ierarhizarea pierderii de grăsime mănânce același lucru ca un bărbat alfa, sensibil la insulină, atletic, care încearcă să ajungă vârf de condiționare atletică sau fizică și nici măcar nu-și poate ține obiceiul în pantaloni pentru mai mult de 5 minute.

Nu mă veți convinge niciodată că o femeie cu exces de greutate, Bon-Bon, care a dat cu piciorul înapoi pe canapea în ultimii 5 ani, ar trebui să mănânce exact același lucru ca un prunc de bikini care a lovit pradă în sală, antrenament de forță la o bază regulată.

Nu toți ne dorim să avem energia unei lingurițe, personalitatea unui melc, poftele unui vampir, puterea creierului unui zombie sau libidoul unui cadavru doar pentru a intra în formă.

S-ar putea să fie bine dacă a fi o masă de viață sau o diva este profesia ta cu normă întreagă, dar cu siguranță nu o va reduce în lumea competitivă a afacerilor.

Pierdere în greutate - Frecvența de ardere a grasimilor - Pierdeți în greutate în timp ce dormi

Confuzia modernă a ierarhizarea pierderii de grăsime provine din faptul că carbohidrații pot fi benefici sau puteți pierde grăsime internă. Carbohidrații pot alimenta activitatea sau se pot păstra în celulele noastre grase.

Carbohidrații ne pot ajuta să construim mușchi ca răspuns la activitate sau pot fi transformați în grăsime corporală. Carbohidrații ne pot ajuta să ne recuperăm din activitatea intensă sau ne pot determina să ne îngrășăm în perioadele de inactivitate. Vă ajută dacă priviți carbohidrații pur și simplu drept combustibil pentru activități cu intensitate ridicată.

Dacă efectuați în mod regulat sesiuni de antrenament al forței, atunci aveți nevoie de carbohidrați, poate mulți carbohidrați. Acei carbohidrați vor fi folosiți pentru a alimenta și recuperarea în urma sesiunilor de antrenament.

Amidonul și glucoza sunt depozitate în mod preferențial sub formă de glicogen muscular.