Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate

Cuvinte cheie PNG

Care este cea mai bună dietă pentru menținerea unei greutăți sănătoase și protejarea bolilor cronice? Este o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați, o dietă bogată în carbohidrați, o dietă cu toate legumele, o dietă fără legume? Cercetătorii spun că ar fi mai bine să uiți doar cuvântul dietă, potrivit unui editorial publicat astăzi 20 august în Jurnalul Asociației Medicale Americane JAMA.

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate pierderea în greutate hibiscus beneficiază

Cercetătorii citează numeroase studii care au demonstrat doar un succes moderat cu diferite tipuri de diete care se concentrează pe macronutrienți: proteine, grăsimi sau carbohidrați; dar, indiferent de dietă, fără o schimbare a stilului de viață, greutatea revine.

În schimb, mai multe studii mari și recente - cum ar fi Studiul finlandez de prevenire a diabetului și Studiul de prevenire a diabetului din China Da Qing - au găsit o greutate mai mică și o incidență mai mică a diabetului în rândul participanților la studiu la mulți ani după finalizarea inițială a studiului, deoarece subiecții au fost învățați cum să piardă în greutate prin intervenții în stilul de viață.

Fresh articles

Stilul de viață a trâmbițelor Pagoto a descris intervențiile în stilul de viață ca fiind triplate: consiliere dietetică cum să controlați porțiunile, să reduceți alimentele bogate în calorii și să navigați în restauranteconsiliere în exercițiu cum să vă setați obiective, să țintați ritmul cardiac și să faceți exerciții fizice în siguranță și pierderea de grăsime ideală comportamentului -monitor, rezolvarea problemelor, rămâneți motivați și înțelegeți foamea.

Dieta în sine [nu este] instrumentală pentru succesul intervențiilor în stilul de viață; este elementul comportamental care este cheie. Un studiu masiv care a implicat peste Dar asta nu înseamnă că o dietă vegetariană este tot ce trebuie pentru a vă ajuta să rămâneți sănătos.

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate corp cocoș subțire

De ce dietele merg prost Într-adevăr, autorii au scris că singurul fapt consistent în toate studiile dietetice este faptul că aderarea este elementul cel mai puternic asociat cu pierderea în greutate și reducerea riscului de boală. Pagoto a descris cinci provocări pentru orice dietă pe care o vede cu pacienții săi: nu are timp să gătească sau să facă exerciții fizice; fiind prea stresați, având membrii familiei Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate aducă mâncare cu gunoi acasă; a nu avea cu cine să facă exerciții sau să vă simțiți exersând; și să simțiți foame tot timpul.

A spus că cei mai mulți dintre pacienții ei obezi înțeleg ce alimente sunt sănătoase și nesănătoase.

În loc să te avânți brusc, încearcă să efectuezi câteva mici modificări simple care într-adevăr pot face o diferență. Acestea sunt schimbări pe care le poate aduce orice femeie în viața ei și te pot ajuta să pierzi în greutate. O schimbare eficientă și simplă este să nu bei caloriile. În timpul zilei, suntem obișnuite să consumăm prea multe cafele, ceaiuri sau sucuri.

Deci, lucrează împreună cu pacienții să găsească modalități de a face comportamentele sănătoase mai rutine, indiferent de tipul de dietă al pacientului. Pagoto și Appelhans solicită mai multe cercetări privind respectarea dietei.

  1. Sunteți gata să faceți o schimbare a stilului de viață?
  2. Pierdere în greutate din carne de vită tocată
  3. A dormi?
  4. Prima pierdere în greutate nashville
  5. Cea mai bună rutină pentru pierderea în greutate acasă
  6. Cum să slăbească perioada
  7. Slabire erina
  8. Pin on sanatate

Autorii au descris cantitatea de cercetare a aderenței ca fiind minusculă în comparație cu cea privind studierea dietelor mari de moft. În mod similar, populația generală știe mai multe despre nuanțele acestor diete - Atkins, South Beach, Zone și altele - decât despre elementele de bază ale aderenței; și asta, au spus autorii, este centrală pentru epidemia de obezitate.

Meditatie pentru eliberarea kilogramelor in plus

Christopher Wanjek este autorul unui nou roman, "Hei, Einstein! Descoperiri Științifice.

Schimbări de stil de viață la pierderea în greutate barbatii de peste 50 de ani pierd in greutate