4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Urmăriți progresul pierderii de grăsime, Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel - Asistență Office

urmăriți progresul pierderii de grăsime

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate! Decembrie 8, Timp de citire: 11 minute Share on Facebook Share on twitter Distribuiți pe linkin Poți fi găsit în sală în fiecare zi pentru a-ți perfecționa corpul.

Pentru a realiza acest lucru, efectuați foarte multe antrenamente de forță, mențineți urmăriți progresul pierderii de grăsime program de antrenament strâns și urmăriți dieta toată ziua.

Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile?

Pentru a verifica cum sunteți, puteți, bineînțeles, să vă măsurați circumferința musculară, să vă determinați greutatea și să urmăriți progresul dvs. Acest articol explică de ce ar trebui să vă calculați procentul de grăsime și în ce moduri puteți face toate acestea. Grăsimi: trebuie să știți acest lucru înainte de a judeca Pentru mulți culturisti, grăsimea este ceva pe care îl pierd cât mai mult posibil decât să fie bogat.

urmăriți progresul pierderii de grăsime

Dar nu-i așa? Sunt grăsimile rele prin definiție sau este bine dacă un anumit procent din corpul tău este format din grăsimi?

supă pentru prânz pierderea în greutate

Pentru a răspunde la aceste întrebări, va trebui să intrăm mai detaliat despre ce sunt grăsimile. În primul rând, ele sunt o sursă de energie. Grăsimile care nu sunt transformate imediat în energie sunt stocate în corpul nostru, astfel încât vom mai putea obține energie din acest lucru mai târziu.

Deci, puteți vedea de fapt grăsimea ca un fel de sursă de rezervă de energie. O a doua funcție a grăsimii este de a proteja organele importante din corpul nostru.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Grăsimea din jurul organelor îi protejează împotriva șocurilor neașteptate, iar grăsimea de sub piele ne protejează corpul de frig. În cele din urmă, grăsimile sunt un material de construcție important în celule. O urmăriți progresul pierderii de grăsime celulară este constituită parțial din grăsimi. Când construiți noi membrane celulare, grăsimile sunt necesare și trebuie să fie prezente în corpul vostru.

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Concluzia pe care o putem trage este că este important pentru o bună funcționare fizică ca o parte a greutății noastre corporale să fie formată din grăsimi.

Această parte este, de asemenea, numită grăsime esențială. Partea corpului nostru care nu este formată din grăsimi se numește masă corporală slabă. Această masă include oase, păr și mușchi.

Calculați procentul de grăsime: acestea sunt cele 7 moduri cele mai utilizate!

Unde este granița dintre un procent de grăsime sănătos și unul nesănătos? Deși ai nevoie de grăsime, poate avea consecințe dăunătoare dacă procentul tău de grăsime este prea mare.

Distribuția procentelor de grăsime sănătoase și nesănătoase este următoarea.

urmăriți progresul pierderii de grăsime

Calculați-vă procentul de grăsime: cum faceți asta? Putem presupune că dvs.

  • Calendarul seriei de pierdere în greutate cize
  • Măsurarea progresului: Cum vă garantați câștigurile? - Blog de nutriție XXL
  • supă pentru prânz pierderea în greutate | alegsatraiesc.ro
  • Evident, testarea obișnuită a grăsimilor corporale poate fi de ajutor, dar presupun că căutați o metodă mai simplă pentru a determina dacă puneți mai mult decât mușchi.

Procentul de grăsime este suficient de mare pentru a funcționa, dar nu vei trece atât de mult. Pentru a putea verifica acest lucru, puteți calcula procentul de grăsime. Am enumerat 7 metode utilizate în mod obișnuit pentru dvs.

Urmăriți-vă obiectivele de sănătate și fitness în Excel

Vă explicăm fiecare metodă și vă spunem pe scurt ce avantaje și dezavantaje sunt asociate cu aceasta. Metoda 1: Calculați procentul de grăsime în funcție de IMC, vârstă și sex Dacă nu aveți cum să-mi fac simul să slăbească bandă de măsură la mână, dar totuși doriți să vă faceți o idee despre procentul de grăsime, această metodă este un punct de plecare util.

Singurele date de care aveți nevoie sunt IMC indexul de masă corporalăvârsta și sexul dvs.

Primul pas este să vă calculați IMC. Pentru a calcula acest lucru, vă păstrați înălțimea în metri și apoi împărțiți greutatea în kilograme la acest număr. Apoi utilizați numărul din următoarea formulă, împreună cu vârsta și valoarea care corespunde sexului dvs.

4 modalități de a urmări progresul în scădere în greutate

Pentru bărbați, valoarea de gen este 1, iar pentru femei este 0. În tabelul prezentat mai sus, puteți verifica dacă valoarea dvs. Avantajele acestei metode Este o modalitate rapidă de a obține o indicație a procentului de grăsime. Această metodă nu costă nimic.

urmăriți progresul pierderii de grăsime

Dezavantaje ale acestei metode Această formulă nu vă oferă un procent exact de grăsime.